zondag 7 augustus 2011

Review: Hema - Hand+ handcrème

De Hema, ik was altijd een beetje huiverig voor de verzorgingsproducten van de Hema. Ik heb namelijk nogal gevoelig huidje en heb wel eens een verschrikkelijke reactie gehad op een maskertje van de Hema. Toch laat ik mij niet snel uit het veld slaan en besloot deze handcrème eens mee te nemen. Handcrème gebruik ik erg veel, en niet alleen op mijn handen, maar ook mijn ellebogen worden regelmatig met handcrème ingesmeerd. Deze handcrème zag ik liggen voor nog geen 2 euro, en ik besloot het er maar weer eens op te wagen.


Wat is het?
Zoals al eerder gezegd is, is dit een hand- en nagelcreme. Op de tube staat dat hij preventief werkt tegen huidveroudering, dat hij spf 10 bevat. Dit is natuurlijk alleen maar mooi meegenomen! Ook zit er een lekkere geur aan de crème. De tube vind ik persoonlijk een beetje saai. Simpel maar wel handig om het product uit te krijgen.



Hoe gebruik ik het?
Ik gebruik dit meerdere malen per dag. Ik sleep de tube overal mee naar toe. Overdag gebruik ik een klein beetje, ’s avonds een wat dikkere laag.

Het effect?
Mijn handen voelen ongelooflijk zacht na gebruik van dit product, echt een aanrader! Ook mijn nagelriemen lijken lekker zacht te blijven.

Zou ik dit product nog een keer kopen?
Jazeker! Voor nog geen 2 euro is dit een heerlijke handcrème die voor mij doet wat hij belooft te doen.

 

Product: 8/10
Budgetvriendelijk?: 8/10
Gebruik: 8/10
Verpakking: 6/10 
Eindoordeel: 7,5


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)