donderdag 23 augustus 2012

Beautyspullen kopen in de supermarkt

Normaal gesproken ga ik naar de Kruidvat, Etos of de Trekpleister voor mijn beautyspullen. Maar afgelopen tijd is mij opgevallen dat ik steeds vaker bij de Albert Heijn wat meeneem. Dit kan dan bijvoorbeeld nagellakremover  of watjes zijn, maar laatst heb ik dus ook een heat protection spray van Taft meegenomen (in de aanbieding).

De mooiste aanbieding zag ik echter vandaag in de schappen staan.. Korting op de producten van John Frieda. Ik kocht de shampoo en conditioner van de Dream Curls lijn, en het bekende Frizz-Ease serum. Normaal gesproken kosten de shampoo en conditioner (bij de Albert Heijn) €8,99 per stuk en het serum €12,99. Ik betaalde nu echter €7,79 voor het serum en €5,39 per stuk voor de shampoo en conditioner. Dat scheelt gewoon €12,40!


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)