maandag 11 november 2013

Essence LE: Beauty Beats + swatches

beauties en beliebers, opgelet! als officiële make-up partner presenteert essence de trend edition “beauty beats – girls on tour with Justin Bieber” van november t/m half december 2013, geïnspireerd op Justin Bieber’s “Believe” wereldtournee. met unieke must-haves die de harten van de fans van de 19-jarige superster op hol zullen brengen. dé blikvangers van deze trend edition: een blush met songteksten van Justin en een spannende paper print manicure waarmee je afbeeldingen van Justin op je nagels tovert. ben jij klaar voor Bieber fever met essence?

Dat is het de introtekst van de nieuwe trend-editie van Essence. Nu ben ik geen Justin Bieber fan, maar wel een make-up addict. Toen ik deze collectie onaangeraakt in de winkel zag staan (hij lag er echt net in volgens mij) kon ik het niet weerstaan om wat mee te nemen.

Kijken jullie mee naar de producten?
Ik heb alle oogschaduwkleurtjes meegenomen, een mooie paarse, mintgroene (volgens de site van Essence een ijsblauwe) en een grijs/zilveren.  De kleuren 01 baby, baby, ooh!, 02 I´m backstage en 03 as long as you love me. Dit laatste doet me dan weer denken aan mijn jeugdhelden... wie is van mijn leeftijd (27) en herkent het liedje?


Ook heb ik een lipgloss in de kleur 01 Groupie at heart meegenomen.. ik ben dan wel geen Belieber.. ik houd zeker wel van een mooi lipglosskleurtje.

De eyeliner kon ik ook niet weerstaan.. Het is een 2-in-1 eyeliner waarbij je een dikke kant en een dunne kant hebt. Handig! Verkrijgbaar in 1 kleur 01 the biggest fan.


Tja.. de blush.. Sinds een tijdje heb ik echt een blush-tic en houd ik van mooie, aparte maar toch budget blushes. Deze vond ik vooral door het printje er in erg gaaf. Door de hele blush staat Boyfriend gedrukt, dit verwijst natuurlijk naar het nummer Boyfriend van Justin Bieber.. maar ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik deze speciaal voor hem heb gekocht (A). Verkrijgbaar in de kleur 01 Groupie at heart.

Natuurlijk kan de highlighter uit deze collectie niet ontbreken. Door deze hele highlighter staat het woord Swag gedrukt, tja... Deze aankoop kon ik ook verantwoorden tegenover mijn vriend door het volgende te verklaren..'Ik vind dat mijn *houdt blush omhoog* heel erg veel *houdt higlighter omhoog* heeft.. Verkrijgbaar in de kleur 01 Swaaag!

En dan natuurlijk nog waar iedere trendeditie bij mij om draait.. de nagellakjes.. De collectie bestaat uit 4 kleurtjes en paperprints. Ik heb het alleen bij de kleurtjes gehouden (ik zie het niet zo zitten om met Believe over mijn nagels heen te gaan lopen). De kleuren komen overeen met de andere producten uit de trendeditie, namelijk paars, mintgroen (ijsblauw dus), zilver/grijs en roze. Supergaaf! De namen van de kleuren zijn: 01 baby, baby, ooh!, 02 i’m backstage, 03 as long as you love me en 04 groupie at heart.




Ik heb alle producten voor je op mijn hand geswatcht, alleen de nagellakjes ontbreken nog. Daar kun je later nog swatches van vinden hier op mijn blog. Het valt mij op dat de oogschaduws (midden) het niet zo heel erg mooi doen op mijn hand... ik ga eens kijken of dat beter is met een ooglook. De blush en higlighter (links) zijn beide goed gepigmenteerd, je hebt maar een beetje nodig! De eyeliner lijkt op de foto tegen te vallen, maar dit geldt eigenlijk alleen voor de dikkere kant. Die was op mijn hand niet volledig zwart, maar leek een beetje waterig.

Al met al vind ik het een superleuke collectie!

Hebben jullie deze Justin Bieber-collectie al gespot? En wat hebben jullie er van gekocht?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)