woensdag 20 november 2013

Lush - Snowfairy


Jezelf omringen met geuren van suikerspinnen, zuurstokjes en andere zoete dingen zonder dat je gelijk naar de tandarts moet rennen. Het kan met Snowfairy van Lush. Deze douchegel had ik op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag staan en heb ik uiteindelijk ook gekregen!


Lush zegt zelf het volgende over hun bestseller:
Snow Fairy heeft dit jaar gelukkig weer besloten bij ons terug te keren! Er zijn mensen die net zo zuinig met deze douchegel doen tot het weer kerst is, in de hoop dat dit zoete schatje weer een comeback maakt. Gelukkig is dat dit jaar weer het geval. Deze douchegel ruikt zoals ze eruit ziet, heel heel zoet. Naar zoete snoepjes, oh zo slecht voor je tanden, maar oh zo goed voor je humeur. Vergis je niet, dit is niet alleen een douchegel voor kleine meisjes, we kennen genoeg grote stoere mannen die heel gelukkig worden van een douchepartijtje met Snow Fairy!
In de winkel kun je kiezen voor de 100g, 250g en 500g variant. Ik heb om de 250g variant gevraagd. Dit flesje is groot zat en ik gokte dat mijn vriend deze niet aan zou raken. Ik zal hem dus alleen op moeten maken en met mijn enorme douchegel-stash en de houdbaarheid van Lush-producten in mijn achterhoofd leek me dit een prima formaat.  Ook heb ik deze douchegel eigenlijk een beetje 'blind' op mijn verlanglijstje gezet.. ik had hem nog nooit geroken.. Deze mooie roze douchegel met glittertjes is alleen verkrijgbaar tijdens de kerstperiode en is altijd erg populair. Ik wilde natuurlijk graag zelf uittesten waarom!
Tja, een roze douchegel.. precies wat voor mij! Ik houd van alles wat girly is en deze douchegel past daar helemaal bij. De paarse glittertjes die er in zitten zie je helaas onder de douche niet echt, ze zakken een beetje naar de bodem. Maar toch staat het erg leuk in mijn badkamerkastje. De douchegel zelf voelt lekker zacht en romig aan, doet prima zijn werk en droogt mijn huid helemaal niet uit.

De geur.. hiermee nam ik een grote gok.. ik had hem namelijk nog nooit geroken. Ik kan jullie vertellen dat hij echt mier en mierzoet is, maar ik kan niet stoppen met ruiken! Ik waan me net in een snoepwinkeltje (zo'n ouderwetse). Echt overheerlijk! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit 3x niks vind, want hij is echt heel erg zoet. Dit is een typische 'Love it or hate it' geur, er is niet echt een middenweg hierbij. De geur blijft een paar uur hangen op je huid en al die tijd blijf ik aan mijn huid snuffelen. Ik gebruik hier geen bodylotion bij omdat ik niet echt een geur heb die er bij past. Nu is er bij Lush ook een Snow Fairy massagebar te krijgen, misschien moet ik daar eens naar gaan kijken!


Snow Fairy is bij Lush te krijgen in verpakkingen van 100g (€5,95), 250g (€13,95) en 500g (€21,95) en alleen tijdens de periode rondom kerst!

Wat vind jij van de Snowfairy-geur?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)