woensdag 18 mei 2011

Review: Essence - Nail Polish Remover

Ik draag heel veel nagellak, en moet deze dus ook vaak eraf halen. Dit doe ik natuurlijk met nagellakremover. Ik heb wel echt een hekel aan de geur van nagellakremover. Deze blijft vaak nog echt uren in huis hangen. Toen ik dus hoorde van nagellakremover met een lekker geurtje werd ik daar erg nieuwsgierig naar. En het mooiste was nog, dat deze door Essence werd uitgebracht… een budgetmerk!!

*


Er zijn verschillende kleurtjes en geuren en functies in het assortiment, zo is er een nagellakremover met kokosgeur. Deze nagellakremover is vochtinbrengend en groen van kleur. Ook is er een versterkende, roze nagellakremover met aardbeigeur. Ik heb gekozen voor de paarse. Deze nagellakremover helpt je nagels wit te maken en heeft een bessengeur. Het mooiste van alles is dat deze removers ook nog eens acetonvrij zijn, dis minder slecht voor je nagels.

Ik was wel een beetje huiverig voor de geur, want toen ik aan het flesje rook had de vloeistof toch echt het nagelremover geurtje. Ook was ik erg benieuwd of deze remover mijn nagellak wel goed kon verwijderen. Maar goed.. op naar de review


Wat is het?
Zoals hierboven al geschreven staat is een een nagellakremover met een bessengeur, die ook nog eens zou moeten helpen met je nagels wat witter te maken.  De remover zit in een flesje van 150 ml en is 36 maanden houdbaar

Hoe gebruik ik het?
Hetzelfde als iedere nagellakremover. Je brengt een beetje aan op een watje, en drukt dit watje eventjes op je nagel. Daarna wrijf je je nagellak eraf.

Het effect?
Mijn nagellak wordt inderdaad verwijderd. In het begin komt er toch een sterke nagellak-removergeur vrij en is de bessengeur ver te zoeken. Maar niet veel later rook ik toch de bessengeur. Nadat mijn nagellak is verwijderd ruiken mijn vingers niet naar remover, maar echt naar bessengeur! Top dus! Ook in huis hangt er een fijne bessengeur. De geur ruikt wel een beetje chemisch, maar dit vind ik beter dan die verschrikkelijke removergeur! Het witmakende effect zie ik helaas niet terug.

Zou ik dit product nog een keer kopen?
Ja!! Ik vind de geur echt niet vervelend, en hij verwijderd net zo goed mijn nagellak als eerdere removers die ik heb gehad.



Deze nagellakremover is te krijgen bij de Kruidvat voor de prijs van 1,29. Echt geen geld dus!




Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)