zondag 25 november 2012

Top 5 Winterbalsems



Hoera! De winter komt er weer aan! Ik ben echt een herfst/winter-type. Het kan mij eigenlijk niet koud genoeg zijn. Mijn huid en vooral mijn lippen zijn het daar helaas niet altijd mee eens. Zo gauw de R weer in de maand komt slik ik niet alleen wat extra vitamientjes, maar begin ik ook met vettere lipbalsems. Vandaag heb ik voor jullie mijn top 5 van dit moment bij elkaar gezocht. Een aantal zijn nog van de zomermaanden, die ik niet kwijt wil door de lekkere geur en de herinneringen, maar er zitten ook wat ‘winter-lipbalsems’ tussen.

















Op 5 de lipbalsem van Catrice, uit de Coolibri-editie. Een fijne lipbalsem die ik een mooi omhulsel zit. Smeert lekker fijn uit, en geeft een heel subtiel roze kleurtje aan mijn lippen. Helaas is deze niet meer te krijgen in de winkels.






Op 4 mijn favoriet van afgelopen zomer, namelijk de labello vitamine shake. Wat een heerlijk geurtje heeft deze labello! Daarbij zit hij boordevol met vitamine C en zit er UV-bescherming in (SPF 10). En ik vind de stick er zo leuk uit zien! 



Zoals ik van labello gewend ben, maakt deze mijn lippen lekker zacht. Ik kan nog geen afscheid nemen van deze labello en blijf hem dus nog lekker eventjes gebruiken. Deze versie is te krijgen bij de Kruidvat voor 2,99.






Op 3 mijn eerste ‘winterse’ lipbalsem, namelijk de EOS sphere in de geur ‘Sweet Mint’. Dit leuke balletje heb ik in meerdere geuren, maar deze mint-geur is momenteel mijn favoriet.










Het balletje zorgt ervoor dat je hem makkelijk op kunt smeren, plus de hele verpakking zelf ziet er ook nog eens leuk uit. Ik krijg er nog altijd vragen over als ik hem uit mijn tas tover. Mijn EOS lipbalms heb ik hier gekocht, Alice&Jo is een betrouwbare site waar je echt heel veel merken make-up/verzorging enz kunt vinden. Levering gebeurt erg snel en je producten zitten veilig verpakt! Aanrader dus!



Mijn op-een-na favoriete lipbalsem op dit moment is de chocolade versie van Vaseline. De geur vind ik echt heerlijk!
Ik vind de blikjes van Vaseline sowieso erg handig. Ik weet dat het minder hygienisch is, maar dat maakt mij vrij weinig uit. Dit tinnetje is voor 2,02 te krijgen bij alle drogisterijen.



Mijn favoriete lipbalsem op dit moment is Purol. Ik weet het, erg saai en basic, maar oh wat ben ik fan van dat spul! Ik houd van de geur, de consistentie en de smeerbaarheid.










Ik gebruik hem niet alleen als lipbalsem, maar ook als ik ergens anders droge plekjes heb zoals mijn ellebogen. Echt een superaanrader en ook nog eens overal verkrijgbaar. Ik heb mijn blikje bij de Albert Heijn gekocht, voor 2,36

Zijn jullie al voorbereid op de winter?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)