maandag 2 mei 2011

Shoppingspree Part 2

Omdat ik nog niet genoeg tutspullen heb, besloot ik afgelopen zondag nog maar een keer naar de Kruidvat te gaan. Eigenlijk een beetje met de hoop dat sommige producten aangevuld zouden zijn, maar helaas. Na even rommelen in de schappen besloot ik toch een aantal producten mee te nemen.



Ik heb de paarse gelliner Berlin Rocks meegenomen, de zwarte heb ik al en die bevalt me erg goed. 2 nagellakjes van de colour & go collectie kon ik ook niet laten liggen. De kleuren die ik mee heb genomen zijn de kleuren 35 movie star en 56 got a secret. Ook de lipstains van de LE You Rock! kon ik niet weerstaan en besloot ik dus maar mee te nemen. Bij het Catrice-vak was eigenlijk alles leeggeroofd. Alle artikelen die nieuw zijn waren al weg, maar toen zag ik ineens het lakje Just Married en bedacht me dat ik deze nooit heb gekocht. Ook deze besloot ik dus mee te nemen.

Al met al dus een bescheiden shoppingspree. Swatches komen binnekort allemaal hier op mijn blog.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)