zondag 31 juli 2011

Swatches Essence LE: 50's Girls Reloaded

Eindelijk heb ik vier lakje uit deze LE kunnen bemachtigen. Overal waar ik kwam waren de lakjes uitverkocht. Ik realiseer mij ook wel dat ik een beetje aan de late kant ben, maar toch heb ik nog flink gezocht. Uiteindelijk kon ik er vorige week 2 vinden, en toen ik vandaag naar de Kruidvat ging lag deze LE net in de schappen. Ze waren er een beetje laat mee blijkbaar.



De kleuren die ik heb kunnen bemachtigen zijn:
02. Back to the 50's (rood)
03. I'a Marine Girl (blauw)
04. Love me tender (goud/zilver)
05. You're a heartbreaker (grijs/blauw)

De witte heb ik laten liggen, want ik heb al een paar witte lakjes, en daar doe ik toch niet zoveel mee.
Hieronder de foto van de swatches van de nagellakjes. Ik heb ieder lakje op 1 nagel gedaan. Alle vier lakken ze enorm fijn en is de dekking beter dan ik had verwacht. Voor de zekerheid heb ik toch op iedere nagel 2 laagjes aangebracht.



Over You're a heartbreaker wil ik het hier even wat uitgebreider hebben want wat is dit een fijn lakje zeg!
Het is een hele mooie diepgrijs/zilver achtige kleur die soms zelfs een blauw/groene gloed lijkt te hebben. Ook is er een hele subtiele shimmer in te ontdekken. Maar wat vooral superfijn is aan dit lakje is dat hij in 1 laagje helemaal dekkend is. In 1 laagje ja! Ook lakt hij superfijn. Hij is niet te dik en niet te dun, en droogt supersnel.

Door het wat donkere kleurtje vind ik hem normaal zeer geschikt voor de herfst en winter. Maar het zomerweer is nu ook niet echt geweldig, dus ik heb hem al opgehad. Ik weet niet of dit door deze nagellak komt, of omdat ik een nieuwe basecoat heb, maar dit lakje zat er 4 dagen op en er was alleen wat lichte tipwear te zien. Nog geen chips te bespeuren. Dus wat dat betreft zeker een aanrader!

Dit lakje (en alle andere lakjes uit deze lijn) zijn (voorlopig) nog te krijgen bij de Kruidvat voor de prijs van 1,79. Zeker een aanrader!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)