woensdag 20 maart 2013

Review: Labello Repair & Beauty

Ik ben gek op lippenbalsem. Een tijdje terug liet ik jullie zien wat mijn favoriete lippenbalsems zijn. Sinds kort heb ik echter een nieuwe ontdekt, die het moeilijker maakt om te bepalen wat mijn favorieten zijn. Ik heb kennis gemaakt met de Labello Repair & Beauty lipbalsem. Deze lipbalsem bestaat eigenlijk uit twee delen, een verzorgende component (Repair) en een kleurgevend component (Beauty). Kijken jullie mee?



Deze lipbalsem kon ik met mijn voordeelkaart van de Kruidvat een tijd terug voor de helft van de prijs uitproberen. Ik was er erg nieuwsgierig naar, want een goede lipbalsem is nooit weg! Ik vergeet voor het gemak even dat ik er zo rond de 30 heb ;). Als ik deze lipbalsem opsmeer voel ik een kleine tinteling, niet zo erg als bij bijvoorbeeld Blistex, maar hij is wel subtiel aanwezig. Daardoor krijg ik het gevoel dat hij echt wat voor mijn lippen doet! Het kleurtje wat hij afgeeft is echt heel subtiel, zelfs nauwelijks zichtbaar maar dat hoeft ook niet. Ik heb het idee dat deze lipbalsem er echt voor zorgt dat ik minder droge velletjes op mijn lippen heb! Een goede aankoop dus!

Deze Labello Repair & Beauty kun je kopen bij de drogisterij voor maar 2,99. Dit vind ik een goede prijs voor een lipbalsem die daadwerkelijk iets doet!

2 opmerkingen:

Lisanne zei

Ziet er goed uit, niet zo standaard!

BudgetForBeauty zei

Nee het is inderdaad niet zo'n standaard Labello, ik merk dat ik daar een zwak voor heb ;)

Weekdeals (728x90)