vrijdag 5 oktober 2012

Swatches 'Nieuwe' Catricelakjes

Het vernieuwde assortiment van Catrice bracht een aantal nieuwe Ultimate Lacquer- lakjes met zich mee.  Ik heb er 2 waar ik spontaan verliefd op werd en laat deze hier natuurlijk zien. Beide lakjes moeten, zoals de dop aangeeft, een brushed metal effect geven. Omdat ik geen idee had wat dat inhield was ik echt heel erg benieuwd.

Kijken jullie mee naar How I Matt Your Mother en Steel My Heart?


Laten we beginnen met 890 How I Matt Your Mother. Dit is een paars/blauwig lakje die semi-mat opdroogt. Semi-mat? Ja, ik heb er geen ander woord voor. 

De lak droogt niet compleet mat op, maar is ook niet glanzend zoals ‘gewone’ lakjes. Ik vind het er in ieder geval erg gaaf uit zien!




Steel My Heart heeft ook echt mijn hart gestolen! Wat is dit een prachtig gaaf lakje!  In het flesje lijkt hij zwart/rood/paarsig. Als je hem op je nagel hebt is het echter een (semi)matte, zwarte nagellak met superveel glittertjes er in!



Ik krijg niet goed op de foto hoe mooi hij wel niet is! Dit wordt mijn favoriete lakje voor de herfst/winter!





Beide lakjes zijn in de Kruidvat en Trekpleister te krijgen en kosten 2,69 per stuk (Catrice heeft haar prijzen iets omhoog gegooid).


Hebben jullie al wat van die nieuwe lakjes van Catrice?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)