vrijdag 23 november 2012

Swatches blush en shimmerpowder Essence Limited Edition - Breaking Dawn part 2


Na de lakjes en de pigments is het nu tijd voor de laatste twee producten die ik uit deze collectie heb. De blush en shimmerpowder. Ik heb maar weinig blushes en de weinige die ik heb zijn peach-kleurig of roze. Een rode ontbrak nog en dit leek mij een leuke gelegenheid om een knalrode blush aan mijn collectie toe te voegen. De shimmerpowder heb ik daarbij ook gewoon in mijn mandje gelegd, die kan ik namelijk vast wel gebruiken tijdens de feestdagen die er aan komen!




De blush is een mooie, matte rode kleur genaamd Renesmee Red en zit is een plastic verpakking. Je krijgt 5,5 gram blush voor 2,89. Lekker budge dus, zoals we van Essence gewend zijn. De kleur is iets waar ik toch best wel bang voor was. Ik heb weinig zin om als een tomaatje rond te lopen natuurlijk.


De shimmerpowder met de naam Bella's Secret komt, net zoals de blush, in een plastic verpakking. Omdat je deze shimmerpowder over je hele gezicht en decolleté kunt gebruiken (niet aan te raden op een normale dag, maar het kan!) is deze verpakking iets groter, je krijgt namelijk 11 gram. Hier betaal je dan 2,99 voor. Het poeder een wat gelig poedertje, met gouden glittertjes er in. Je kunt zo dus de look van de vampieren in Twilight nabootsen.

Op naar de swatches, ik heb twee foto's voor jullie gemaakt. Een zonder en een met flits.
Op de linkerfoto (boven) zie je de swatches onder flits, op de rechter (onder) met flits. De blush vind ik prachtig! Werkelijk waar, hier ben ik fan van! De blush is vrij hard, dit zorgt er voor dat je niet snel teveel op je kwast krijgt en je ze dus niet snel op een tomaat lijkt. De poeder daarintegen is geen succes op mijn huidtype, ik heb een koele ondertoon en deze shimmers zien er heel raar uit op mijn huid. Helaas...

Zoals eerder gezegd, is deze limited edition nog te krijgen (november en december) in de Kruidvat! Haast je snel om nog lekker glitterige make-up in te slaan, want zeg nou zelf, dit is toch perfect voor de feestdagen?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)