zondag 24 maart 2013

Favoriete bodylotions/bodybutters

In de winter kan mijn huid niet zonder een goede creme. Vooral mijn benen zijn verschrikkelijk droog en moet ik echt iedere dag insmeren. Ik heb een aantal favorieten en die wil ik vandaag met jullie delen. Ik heb er vijf voor jullie, maar ik kan niet echt een top 5 maken. Ik vind ze allemaal superfijn en superlekker en houd van afwisselen tussen deze vijf producten. Zijn jullie klaar voor mijn vijf toppers op het gebied van lichaamsverzorging?

Deze body cream van Rituals kreeg ik van mijn zusje voor mijn verjaardag. Hij was onderdeel van een pakketje met allemaal lekker ruikende spulletjes. De geur is zacht en zoetig, de creme lekker dik van structuur. Als deze op is denk ik dat ik een full size ga kopen, deze kost 15 euro. Ik vind hem zo verschrikkelijk lekker dat ik dat er graag voor over heb!


Deze flinke tube bodylotion heb ik sinds kort weer herontdekt. Ik kocht hem tijden terug bij de Tuinen, tegenwoordig heeft deze bodylotion van Freeman een andere verpakking. Dit een bodylotion waardoor ik gelijk zin in de lente/zomer krijg. Met kokosnoot is het altijd even uitkijken, want soms kan dit echt heel overheersend zijn. Bij deze bodylotion is dat absoluut niet het geval, je ruikt wel kokos natuurlijk, maar je ruikt er ook nog wat zoetigs bij (wat de guave zal zijn). Het is een dunne lotion, die goed voedend werkt! Bij de Tuinen kun je deze bodylotion voor 6,09 krijgen.























Dove Wintercare! Hier heb ik laatst al een review over geschreven. Ik blijf verliefd op de geur, de structuur en hoe de body cream mijn huid laat voelen. Het is een lekkere stevige creme met een zoete winterse geur! Helaas is deze bodycream niet meer te krijgen in de winkels. Misschien, als je geluk hebt, kun je hem over een tijd scoren bij de Action!























Mijn eerste Body Shop-product! In oktober ben ik naar de outlet in Roermond geweest en daar zag ik een geschenkpakket van de Japanese Cherry Blossom lijn. Over deze producten heb ik 2 jaar getwijfeld, ik kon maar niet besluiten of ik ze aan wilde schaffen. Ik vond ze namelijk superlekker ruiken, alleen zo verschrikkelijk duur! Bij de outlet was de keus gelukkig zo gemaakt, ik kocht een compleet pakket voor 25 euro, terwijl er ter waarde van 60 euro in zat (parfum, bodymist, douchegel en een bodybutter). Deze bodybutter is echt uitgegroeid tot een van mijn favorieten, al moet ik wel zeggen dat ik het meer een lente-geurtje vind. Lekker zoetig maar niet te zwaar. De bodybutter heeft een zachte structuur, maar voedt mijn huid goed. Deze bodybutter is ook online te krijgen, klik dan even hier.























Ook deze bodybutter heb ik bij de outlet in Roermond gescoord en wel voor 6 euro. Deze flinke pot hoort bij de limited edition uit 2011. Cranberry Joy is een lijn die, tot nu toe al 2 keer, wordt uitgebracht rond de kersttijd. De geur is sterk, maar heerlijk zoet. Ik vind hem echt heel lekker ruiken. De bodybutter is een zogenaamde 'harde' versie, maar smelt echt weg op je huid. Deze bodyboter is supervoedend en zorgt er voor dat mijn huidje lekker zacht blijft! Deze bodybutter is limited edition en tijdelijk nog hier te krijgen.




Ik heb voor jullie even alle cremes en boters naast elkaar 'geswatcht' op mijn huid, zodat jullie het verschil kunnen zien tussen de structuren. Van links naar rechts zie je hier Rituals, Freeman, Dove, Japanese Cherry Blossom en Cranberry Joy.

Wat is jullie favoriete product voor een zacht velletje?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)