vrijdag 22 maart 2013

Wishlist Catrice en Essence 2013


Oh project pan... wat doe je me aan.. Ik mag vanaf 4 februari al niets meer kopen en ik begin het toch aardig moeilijk te krijgen. Mijn wishlist groeit maar en groeit maar, op het moment dat ik straks weer wat mag kopen koop ik mezelf helemaal failliet denk ik. Gelukkig doe ik wel genoeg window-shopping, ik bekijk en swatch de producten (testers!) in de winkel gewoon en zo heb ik al een heel deel van mijn wishlist af kunnen strepen. Omdat ik ze in het echt net niet mooi genoeg vond of omdat ik al iets in mijn stash heb wat er verdacht veel op lijkt. Alleen al van Catrice en Essence is mijn wishlist enorm groot, zo groot dat ik dit artikel er mee kan vullen. Kijken jullie mee?

I <3 Catrice nagellakjes, echt waar! Helaas lees ik op verschillende blogs dat de kwaliteit er niet op vooruit is gegaan, maar ik heb dit dus nog niet zelf kunnen testen. De volgende (21!) nagellakjes wil ik graag nog aan mijn collectie toevoegen:
Niet op de volgorde van het plaatje: Fuchsiarama, Hugo Moss, Shoppingday at Bluemingdales, Purple Reign, Denim Moore, Rosy One More Time, Bricky Mouse, The Monkey Get's Funky, Roberts Red Ford, The Pinky and the Brain, You Better Think pink, Will You Berry me?, Lilactric, Even More Heavy Metallilac, The Dark Knight, Squeeze Me, Petropolitan, Mint Me Up!, Vinto Tinto, Black to the Routes en I'm Dynamite

Buiten de nagellakjes heb ik niet veel van Catrice wat op mijn wishlist staat, ik ben erg benieuwd naar het Absolute Nude palette, het oogschaduwquattro in de kleur Mud Spencer en Coralle Hill en de waterproof mascara top-coat.


Van Essence heb ik natuurlijk ook nog een wishlist, deze is iets kleiner (dat komt omdat daar minder nieuwe nagellakjes uit zijn gekomen natuurlijk).
Ik wil twee 3d oogdschaduw's in de kleur Irresistible Caramel Cream en Irresistible Chocolates plus de twee Night Club Glamour to go paletjes in de kleuren Dance 'till dawn en Already midnight? Verder heb ik ook mijn oog laten vallen op de Stay Matt lipcream in de kleur Smooth Berry en de make-up sponge. Ook hier kan de nagellak niet achterblijven natuurlijk, ik hoop de volgende kleuren nog aan te schaffen: Miss Universe, Prom Berry en Hello Marshmellow. Ook de Special Effect topper genaamd Glitter on me wil ik graag nog hebben.

Wat staat er bij jou op je wishlist? Of heb je al wat van je wishlist aangeschaft? Laat me weten of je iets van mijn wishlist hebt aangeschaft en of dat mee of tegenviel (link naar blogpost mag!)

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)