donderdag 7 maart 2013

Frutsels&Tutsels: Manicuresetje

Soms heb ik leuke hebbedingetjes, make-upjes of andere troepjes die ik jullie wil laten zien, maar die geen volledig artikel waard zijn. Gewoon omdat er niet veel over te vertellen valt. Speciaal daarvoor heb ik de Frutsels&Tutsels artikelen bedacht. Een kort artikeltje waarin ik een van die frutsels of tutsels laat zien. 
Vandaag is het de beurt aan het manicuresetje wat ik iedere dag meesjouw.


Waarom? Tja.. ik geef de schuld graag aan de Action ;). Ik heb zoveel handige troepjes in mijn tas zitten en daar houd ik van. Toen zag ik manicure-setjes bij de Action liggen en twijfelde ik eigenlijk geen moment. Kopen!!

Het setje zit in een soort mapje die je dicht kunt klikken. Ik heb een roze versie, maar er zijn meerdere printjes te krijgen. Er zitten zeven tools in die je helpen je manicure tip-top in orde te maken. Het pincet is zelf hartstikke goed te gebruiken om je wenkbrauwen te epileren, hij neemt namelijke alle haartjes goed mee. De nagelknippers werken prima (ze knippen echt in plaats van je nagels om alleen maar te buigen), de vijl is voor mij een goed eerste hulp oplossing bij haakjes (ik vijl liever met een glasvijl) en een schaartje is altijd handig om bij de hand te hebben. De andere twee tools gebruik ik om mijn nagelriemen terug te duwen en viezigheid onder mijn nagels te verwijderen.

Dit 7-delige manicure setje is voor €1,89 te koop bij Action

Doe jij al mee met aan de winactie? Je maakt kans op een kortingscode t.w.v. 20 euro bij Groupon! De actie loopt tot en met 17 maart.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)