woensdag 10 april 2013

Dove - Beauty Blossom 2013

Twee keer per jaar brengt Dove een limited edition-lijn uit. Je kunt een speciale Wintercare-lijn vinden in de wintermaanden en een Beauty Blossom lijn in de zomermaanden. De winterlijn van afgelopen jaar is hier nog steeds een grote favoriet in huis, ik ben helemaal gek van de warme geur Amber. De Beauty Blossom geur is over het algemeen wat frisser en geschikt voor de zomer! Vorig jaar heeft Dove lotusbloemen als basis gebruikt, dit jaar is de hele Beauty Blossom collectie gebaseerd op bloesem. Ook deze collectie bestaat weer uit de drie producten die we ieder jaar tegenkomen. Een douchegel, bodylotion en body-crème.


Douchegel - 3,56 euro
De douchegel komt in een fles van 250 ml. De verpakking is zoals we van Dove kennen, alleen op deze limited editie vinden we een mooie afbeelding van bloesems. Dove zegt zelf het volgende over de douchegel:
Tijdens de zomer kan je huid wel wat verfrissing gebruiken tijdens de warme dagen. Met Dove Beauty Blossom bodylotion, wordt je huid optimaal gevoed en gehydrateerd dankzij Dove’s unieke technologie DeepCare Complex. Daarnaast bevatten de Dove Beauty Blossom producten milde formules met de frisse, lichte de geur van waterbloesem voor een verkwikkend gevoel. Ideaal om tijdens de zomer te stralen van schoonheid!

De geur vind ik inderdaad heerlijk fris en ik zie mezelf al helemaal met deze lekkere douchegel onder de douche staan tijdens het warme weer. Ik heb hem voor jullie uitgetest, alleen het was het toch net niet met dit koude weer. Mijn huid voelde erna wel lekker zacht aan, zoals we dan Dove gewend zijn. Met het zomerse weer weet ik zeker dat dit een favoriet gaat worden!

Bodylotion - 7,11 euro
De bodylotion vind ik normaal aan de prijzige kant en laat ik dus vaak staan. Er was echte een aanbieding bij het Kruidvat, waardoor ik 35% minder zou betalen en ik vond dat ik daarom best de hele collectie compleet kon maken. Dit zegt Dove zelf over de bodylotion:
Tijdens de zomer kan je huid wel wat verfrissing gebruiken tijdens de warme dagen. Met Dove Beauty Blossom bodylotion, wordt je huid optimaal gevoed en gehydrateerd dankzij Dove’s unieke technologie DeepCare Complex. Daarnaast bevatten de Dove Beauty Blossom producten milde formules met de frisse, lichte de geur van waterbloesem voor een verkwikkend gevoel. Ideaal om tijdens de zomer te stralen van schoonheid!
Ook hier vind ik de geur lekker fris. De bodylotion maakt mijn huid lekker zacht en ik blijf nog best lang lekker ruiken! Goede aanrader, zelfs mijn droge huid verzorgde hij prima.

Body Cream - 2,34 euro
En dan hebben we natuurlijk nog de body-crème, deze zit in de welbekende blauwe pot en is normaal mijn favoriet van iedere limited edition van Dove. Dit zegt Dove er zelf over:
Tijdens de zomer kan je huid wel wat verfrissing gebruiken tijdens de warme dagen. Met Dove Beauty Blossom bodycrème, wordt je huid optimaal gevoed en gehydrateerd. De Dove Beauty Blossom producten bevatten milde formules met de frisse, lichte de geur van waterbloesem voor een verkwikkend gevoel. Ideaal om tijdens de zomer te stralen van schoonheid! 
Hier was ik even bang voor, ik vind de crème altijd geweldig. Maar toen ik hem had gekocht bedacht ik me even dat deze voor de zomer misschien wel te zwaar zou kunnen zijn. Je wil dan toch vooral dat douchen je lekker opfrist en niet daarna weer allemaal ' verstikkende' crèmes smeren. Ik heb het idee dat deze crème iets luchtiger/vloeibaarder dan de crèmes die normaal in de potten zit, is waardoor hij minder 'zwaar' aanvoelt. Super! Ik heb hem gebruikt op mijn droge plekjes, namelijk mijn handen, benen en ellebogen. Hier maakt hij mijn huid echt superzacht!

Hier zie je goed het verschil tussen de bodycrème (links) en de bodylotion (rechts)

Deze Beauty Blossom collectie kun je vinden in alle drogisterijen voor de prijzen die staan aangegeven. Bij het Kruidvat kun je de producten met korting krijgen. Op Dove douche, hand of bodyverzorging zit 35% korting, je kunt dus de hele Beauty Blossom lijn krijgen voor 8,45  in plaats van 13,01. Komende zaterdag kun je bij de Trekpleister zelfs de Dove nog goedkoper scoren!

Wat vinden jullie van deze nieuwe limited edition van Dove?



2 opmerkingen:

Arianne zei

Oh die lijkt me wel echt heel fijn! De geur zou heel goed bij me passen en sowieso hou ik heel erg van Dove.

BudgetForBeauty zei

Hij is echt heel lekker zomers! En ik moet zeggen dat ik Dove-producten inderdaad ook altijd wel fijn vind... Ik heb volgens mij nog nooit iets gehad wat me helemaal niet beviel..

Weekdeals (728x90)