vrijdag 15 maart 2013

I'm the Bluetiful Boss who's Stuck on the Wildside

Een tijdje terug liet ik jullie 4 lakjes zien van Essence, deze hoorde in een shopbui waarin ik toen flink wat lakjes heb gekocht... namelijk 8 lakjes tegelijk. Hiervan hebben jullie er dus vier gezien en de andere vier komen vandaag. Intussen is het schap al weer vernieuwd en is er een van de lakjes weer uitgehaald. Helaas is die dus niet meer te krijgen, maar ik wilde hem toch nog even laten zien!


Dit zijn de kleuren:
134 Stuck on you
135 I'm Bluetiful
139 Walk on the wildside
144 I'm the boss
Vier mooie kleuren die prima zijn voor de winterse tijden!


We beginnen de swatches met Stuck on you en I'm Bluetiful. Ik houd wel van de grauwere koude kleurtjes!


Stuck on you is een prachtig donker grijspaarsblauwe lak met een shimmertje er in! Prachtig!!


Helaas is I'm Bluetiful niet meer te krijgen, maar ik wilde het lakje toch even aan jullie zien. Het is een blauw lakje met een glittertje er in. Niet mijn favoriet, maar ik vind hem zeker niet onaardig.

De volgende twee zijn Walk on the wildside en I'm the boss


Walk on the wildside is een mooi donkergroen lakje waar een miniscuul glittertje in zit. Je ziet hem haast niet, alleen met zonlicht er op! Mooi kleurtje en deze was zeker een favoriet in de winter!

Wauw, deze is echt geweldig. I'm the boss is een grijzige kleur met glitters! Ik houd van glitters!! Op de foto komt hij een beetje blauwig over, in het echt vind ik hem wat grijzer... Ik ben er helemaal verliefd op!

Alle lakjes zijn, met uitzondering van I'm Bluetiful, bij de Kruidvat te krijgen voor de prijs van 1,89.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)