zondag 3 maart 2013

Kennismaking Groupon + Winactie


Jullie weten dat ik me volop bezig houd met het vinden van beauty- en verzorging-spullen voor een goed prijsje. Ik beperk me (zeker met de crisis) niet alleen tot dit gebied, maar tegenwoordig maak ik er een heuse sport van om alles wat ik nodig heb voor een fijne prijs te vinden. Dit geldt dus niet alleen voor besparen op mijn boodschappen (en toch superlekker eten), maar ook voor de leuke dingen die ik doe in mijn leven. Zeg nou zelf, een dagje uit is toch veel leuker als je het ook nog eens met flinke korting hebt kunnen scoren. Zo'n anderhalf jaar terug kwam ik de site van Groupon tegen, een site vol leuke dealtjes voor een mooie prijs.


Groupon deals

De site van Groupon staat dus boordevol met leuke activiteiten, gebruiksartikelen en natuurlijk beautyaanbiedingen! Je kunt hier kortingen tot 70% op krijgen! Zo kun je bijvoorbeeld met 2 personen een luxe Hammam-behandeling ondergaan, waar je nu maar  49 voor betaalt in plaats van de  119 die het normaal kost. Of wat dacht je van bijvoorbeeld een kappersbehandeling of pedicure. Als beauty niet helemaal jouw ding is vind je er ook nog genoeg andere deals zoals een gezellige high tea met vriendinnen, een paar nachtjes in een luxe hotel op Texel, of misschien wil je wel goedkoop naar Barcelona? Je kunt er echt van alles vinden.


Site, nieuwsbrief en mobiele app.

Ik kijk eigenlijk iedere dag even op de site of ik weer wat leuks zie. Dit hoeft echter niet, want je kunt je ook aanmelden voor de nieuwsbrief om zo de nieuwste deals in jouw omgeving in je mailbox te ontvangen. Zelf maak ik ook erg veel gebruik van de mobiele applicatie die ze hebben (Iphone en Android) en krijg ik dus gewoon een melding op mijn telefoon als er een nieuwe deal is. In deze app kun je, net zoals op de site, precies zien hoe lang je nog hebt om de deal aan te schaffen (handig als je nog vriendinnen mee wilt te vragen!).

Winactie

En nu komt het leukste… ik mag van Groupon een kortingscode ter waarde van 20 euro weg geven! Zo kun jij ook kennis maken met Groupon! Ook als je Groupon al kent mag je gewoon meedoen aan de winactie. De kortingscode die je kunt winnen kan voor iedere huidige en toekomstige deal van iedere categorie gebruikt worden. Ook hoeft de kortingscode niet in 1x opgemaakt te worden, vind je bijvoorbeeld een deal van 15 euro, dan heb je die gratis en houdt je 5 euro over om de volgende keer uit te geven. De kortingscode is heel 2013 geldig, je kunt dus rustig op zoek naar iets wat echt bij jou past!

Wat moet je doen om kans te maken op deze kortingscode?
- Budgetforbeauty volgen op Bloglovin
- Een mailtje sturen naar winactiebudgetforbeauty@gmail.com waarin je aangeeft dat je meedoet!

Je kunt je kans op winnen verhogen door het volgende te doen!
- Dit artikel liken op Bloglovin
- Je aanmelden op Groupon
- Volg mij op Twitter (BudgetForBeauty) en plaats de volgende tweet: 'Win bij @BudgetForBeauty een Groupon waardebon t.w.v. €20!'


Vermeld in je mail even welke extra kansen je hebt gedaan om de prijs te winnen, want voor alles wat je doet komt je naam 1 keer in de pot.

De winactie loopt tot en met zondag 17 maart 23.59 a.s.
De winactie is voorbij, je kunt niet meer deelnemen!

Succes!!


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)