woensdag 27 april 2011

NOTD #2 - Essence Roy’s Red

Dit zomerse weer is zo heerlijk en vrolijk dat de NOTD vandaag een lekker fris roze kleurtje is.




Deze komt uit de LE Whoom! Boooom! Collectie van Essence en is een van mijn lievelingslakjes met dit lekkere weer. Ik weet helaas niet zeker of deze collectie nog te krijgen is, maar als dit zo is dan kun je dit lakje bij de Kruidvat in de schappen vinden.

Ik houd enorm van roze, en heb dan ook heel veel verschillende roze nagellakjes. Hoewel de naam van dit lakje Roy’s Red is, vind ik het toch meer een felroze kleurtje.

Dit lakje is aardig dun en ik heb dan ook echt 2 lagen moeten aanbrengen. Met 1 laag is hij gewoon niet dekkend genoeg. Omdat het lakje erg dun is droogt 1 laagje gelukkig wel heel erg snel, maar 2 laagjes en een topcoat duurt toch weer wat langer. Helaas voor mij heb ik dit lakje laat op de avond aangebracht en heb ik dus vouwen in mijn nagels van de lakens.. Gelukkig vallen ze niet al te erg op .. kijk maar mee naar de swatches.


Dit lakje kostte 1,79 maar is misschien niet meer verkrijgbaar. Als je geluk hebt ligt hij nog in de winkel bij het Essence-schap, en anders kun je de aanbiedingbak even doorzoeken. Daar liggen vaak de oude LE producten.




Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)