maandag 25 april 2011

Lazy Sunday's - Maskertje

Gisteren was het eerste Paasdag en ben ik lekker de deur uit geweest. Vandaag ga ik helemaal niks doen en is het dus eigenlijk mijn zondag. Zondag is vaak een heerlijke, luie dag voor mij. Ik doe die dag niets liever dan lekker buiten in het zonnetjehangen of languit op de bank een boekje lezen of een serie kijken. Ook heerlijk wat aandacht aan mezelf besteden vind ik heerlijk op zo’n dag. Ik draag de hele dag geen make-up, pak dan ook regelmatig een maskertje, geef mijn nagels een oppepkuurtje en als ik helemaal los wil gaan geef ik mijn haar ook nog een natuurlijk maskertje. Ik wilde jullie graag een van mijn favoriete gezichtsmaskertjes van dit moment laten zien.


Op dit moment ben ik echt heel erg fan van het Freeman Feeling Beautiful: Facial Detoxifying Mask Chocolate & Strawberry (pfoeh, dat is een hele mond vol). Het is een kleimasker wat volgens de verpakking chocolade en aardbei bevat. Het masker ruikt naar chocolade (yum yum!), en heeft ook een chocoladebruine kleur.



Je brengt het masker op de volgende manier aan:
  1. Zorg dat je gezicht goed gereinigd is, en scrub zonodig je gezicht.
  2. Breng het masker aan met je vingers of een kwastje en zorg dat de huid rond je ogen vrij blijft
  3. Laat dit masker zolang zitten als aangegeven is, of wacht tot het helemaal opgedroogd is.
  4. Spoel af met lauwwarm water

Als het masker opgedroogd is ziet hij er zo uit, dit is een voorbeeld op mijn hand.



Ik merk dat dit masker mijn poriën helemaal leegzuigt als het ware. Als ik last heb van puistjes worden die minder na het gebruik van dit masker. Dit masker in een goede aanrader en budgetvriendelijk! De tube is te koop bij de Tuinen voor 4,99, maar ik heb hem bij de Big Bazar vandaan voor 2,99. De tube bevat 150 ml en is 24 maanden houdbaar. Ik heb mijn tube al een maand of 3, gebruik hem echt heel regelmatig en hij is nog niet op!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)