zaterdag 23 april 2011

The Three Budgetiers

De top 3 budgetvriendelijke producten van de maand april.

 Deze week heb ik een top 3 gemaakt van producten die ik deze maand gebruikt heb en superfijn vind. Ook hebben deze producten een zacht prijsje en zijn daarom erg budgetvriendelijk. Kijken jullie mee naar mijn top 3 van deze week?

Op nummer 3!

Op 3 staat het ProWhite Sapphire lakje van Manhattan. Deze heb ik voor 1 euro gescoord bij de Prijsmepper. Deze hoort je nagels sterk te maken en zou je nagels tegelijkertijd wat witter moeten doen lijken. Mijn nagels zijn altijd al erg gelig, helemaal als ik per ongeluk een paar keer een base coat ben vergeten onder mijn nagellak. Deze nagellak maakt mijn nagels inderdaad iets witter, maar het effect is niet wereldschokkend. De versterkende werking is wel echt super! Mijn nagels zijn best zachtjes en ik kan ze voorzichtig ombuigen, maar met deze nagellak… pfoeh :D. Ze zijn echt supersterk! Een hele goede aanrader dus mocht je hem tegenkomen, neem hem mee!


Op nummer 2!
Op 2 staat het lipglossje wat ik bij de Douglas heb gehaald, namelijk het I love… Juicy Watermelon shimmer&shine lipgloss. Een heerlijk lipglossje met een lekker smaakje.. perfect voor dit lekkere weer! Hij geeft een subtiel kleurtje met een glansje aan je lippen, maar de smaak is echt heerlijk :D. Het tubetje is verkrijgbaar bij de Douglas voor 3,45


Op nummer 1!


Op nummer 1 staat voor mij deze week het Catrice-nagellakje Miss Piggy Reloaded. Ik ben echt zo fan van dit lakje, ondanks dat het een beetje een lastig lakje is. De kleur is super, lekker zomers. Het lakje is zoals ik van Catrice ken een goede kwaliteit en een lage prijs. Verkrijgbaar voor 2,49 bij de Kruidvat!







Wat is jullie Top 3 met favoriete producten deze week?



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)