dinsdag 24 mei 2011

Swatches Catrice LE: Enter Wonderland

Van deze LE heb ik maar 2 lakjes meegenomen, omdat ik van de anderen echt vergelijkbare kleuren in mijn stash heb. Ik koos voor de blauwe en de groene, of nou ja, mijn vriend gooide die in mijn mandje.

C03 Wonderland Green Card is een frisse groene crème kleur en hij lijkt paar tinten lichter dan Run Forest, Run! die in de vaste collectie zit. Dit ga ik natuurlijk ook nog een keer naast elkaar liggen. De kleur vond ik erg mooi, er zit een mooi apart glansje overheen die het kleurtje speciaal maakt. Op de foto heb ik 2 lagen op, maar met bepaald lichtinval leek hij  niet helemaal dekkend. 3 lagen zou dus beter zijn. Hij smeerde erg fijn, en ook de droogtijd was acceptabel.



C04 Miracle Heaven is een mooi blauw kleurtje waar iets van een metallic finish inzit.  Ik heb een beetje een blauw-tic, en vind dit lakje dan ook erg mooi. Toen ik hem geswatcht had bleef ik er maar naar kijken. Het leek even of deze heel streperig zou worden, maar dit viel gelukkig erg mee! Zeker een aanrader!



Deze LE vind je in de Kruidvat (en misschien in de Trekpleister?). De nagellakjes bevatten 8 ml, en kosten 2,49.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)