vrijdag 26 april 2013

Bourjois Khôl & Contour 73 Gris Ingénieux


Bourjois.. Ik weet nog steeds niet zo goed wat ik met dit merk moet. De look die de make-up artist had gemaakt tijdens de Etos X-perience vond ik geweldig. Ik nam de oogschaduw en het oogpotlood mee. Na mijn teleurstellende ervaring met het smoky eyes trio van Bourjois is het nu tijd voor een review over het oogpotloodje wat ik er tegelijkertijd bij kocht. Het oogpotlood wat ik meenam is het Khôl & Contour oogpotlood in de kleur 73 Gris Ingénieux. Bourjois claimt dat dit oogpotlood 16 uur blijft zitten, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem daar niet op heb getest.


Het oogpotlood is in ieder geval beter gepigmenteerd dan de oogschaduw. Dit is echter ook niet heel moeilijk, aangezien die echt heel slecht was. De kleur is mooi donker grijs, weer eens wat anders dan zwart! Ik gebruik hem als lijntje net boven mijn wimpers.


De punt is niet te hard, werkt best makkelijk en geeft genoeg kleur af. Een nadeel vind ik dat dit oogpotlood snel afgeeft. Ik kan me dus voorstellen dat dit oogpotlood de 16 uur niet gaat halen. Ik heb hier ongeveer 7 euro voor betaald maar heel eerlijk gezegd vind ik dat best veel voor een gewoon oogpotlood in een grijze kleur. Hij werkt niet fijner dan mijn favoriete budgetmerken. Al met al was het een leuk stapje naar een ander merk maar ik houd het voortaan gewoon weer bij mijn vertrouwde merken (Catrice, Essence of MAX)!


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Post je niks meer? :( Ik kijk elke dag op je blog. Telkens niets.. :(

Anoniem zei

Post je niks meer? Ik kijk elke dag op je site maar er staat telkens niks. ;( jammer.. snel weer een berichtje? :)

Weekdeals (728x90)