maandag 25 februari 2013

Dove Wintercare met amber

Op de valreep wil ik toch nog even een van mijn favoriete douchegel + bijbehorende creme laten zien namelijk Dove Wintercare. Ik heb twee producten van deze lijn en deze heb ik met grote liefde gebruikt deze winter. Dit is de tweede keer dat Dove een Limited Edition tijdens de winter uitbrengt, die van vorig jaar vond ik niet zo bijzonder, maar die van dit jaar vind ik geweldig! Deze Limited Edition bevat namelijk de geur: Amber. Niet alleen heb ik daar een positieve associatie bij (mijn hondje heette zo), de geur zelf vind ik ook nog eens verschrikkelijk lekker. Mijn favoriete wierook bevat namelijk ook een pakje met ambergeur, die een van mijn favoriete geuren uit het doosje is. Toen ik dus deze speciale Wintercare-lijn tegen kwam heb ik ingeslagen! De bodylotion heb ik laten staan, omdat ik voornamelijk in de winter toch de dikke creme gebruik en de bodylotion vond deze vond ik te duur (7,11) om er maar eventjes bij te halen.


Ik heb dus de douchegel en de bodycream en over beide producten ben ik meer dan tevreden. Allereerst de verpakkingen, hoe leuk zijn de roze kleurtjes die op de verpakking zitten! Dit maakt het geheel gelijk al een stuk schattiger. Dan de geur, in een woord heerlijk! Amber is een zoete zware geur, die mij altijd gelijk aan de winter doet denken. Zelfs mijn vriend noemt deze geur winters en hij kan normaal echt geen verschil in geuren ruiken!

Dat de producten buiten de lekkere geur ook nog eens fijn zijn is natuurlijk belangrijker. Ik heb, zoals ik al eerder zei, de douchegel en de bodycreme. De douchegel is zoals we van Dove zijn gewend, lekker romig en zacht. Er zit wel SLES in, nu heb ik daar zelf nooit zoveel last van, maar het kan dus zijn dat je last krijgt van een droge, trekkerige huid.

De bodycream komt in een potje waar 150 ml in zit. Niet superveel, maar toch heb ik er een lange tijd mee gedaan. De bodycreme is een lekkere vette creme met alweer die overheerlijke geur. Ik smeer me hiermee in na het douchen, maar gebruik het ook als handcreme in de koude wintertijden! Het intrekken duurt best lang maar dit vind ik niet zo'n groot probleem. Mijn huid wordt er superzacht van dus dit heb ik er graag voor over!

Ik weet niet of de Wintercare-lijn van 2013 nog te krijgen zijn in de drogisterijen, maar als dit zo is sla dan nog snel even je slag! De douchegel is voor 3,49 te krijgen en de bodycreme kost maar 2,29. Laatst vond ik in de Action de Wintercare-lijn van vorig jaar voor een klein prijsje, dus als je geduld hebt kun je deze amber-versie misschien volgend jaar bij de Action vinden.


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)