zaterdag 14 mei 2011

Review: Eveline Cosmetics - Gigantic Volume Turbo Mascara

ZO… Dat is een hele mond vol.  En dat voor een gratis mascara.. Ja dat hoor je goed.. een gratis mascara.

Inmiddels zou de actie allang voorbij moeten zijn maar niks is minder waar: De Eveline Mascara is nog steeds gratis aan te vragen. Maar waarom toch een gratis mascara? Eveline Cosmetics is een nieuw in Nederland en je kunt kennis maken met het merk door een gratis mascara uit te proberen. Ik heb deze mascara ook uitgeprobeerd, al vond ik het een klein beetje eng. Het merk is mij zeer onbekend, en vond het dan ook een beetje spannend om het op mijn ogen te smeren. Wil je weten hoe deze mascara bevallen is? Lees dan verder

De mascara beloofd gigantisch volume (gezien de naam). Verder is de tekst op de mascara eigenlijk onleesbaar, het lijkt iets van Pools te zijn, en laat ik die taal nu net niet beheersen :P.
 
De hele verpakking doet wat goedkoop aan, dit is jammer, maar ja, wat verwacht je van een gratis mascara.

Het borsteltje is een flinke borstel waar ik gelukkig prima mee kan werken. En dan natuurlijk het belangrijkste…

Zie je ook echt wat terug van de beloofde gigantische volume. Mijn wimpers zijn zelf, zoals je kunt zien, een beetje een mengelmoes van kleuren, ik heb donkere haren maar ook blonde erbij zitten. Volume krijgen mijn wimpers zeker, maar gigantisch is het ook weer niet. Het borsteltje brengt makkelijk aan, de mascara is gewoon zwart en (heel fijn) klontert niet. De mascara is niet waterproof.

 







Al met al vind ik het een prima product, maar wel omdat ik er niks voor betaald heb. Ik heb mascara’s die evengoed werken en zelfs goedkoper zijn dan de prijs die normaal voor deze Eveline Cosmetics mascara gevraagd wordt. Normaal gesproken betaal je hier namelijk 4,95  voor (en eventuele verzendkosten bij de prijs, en dit heb ik er niet voor over.)


De mascara is nu nog gratis online verkrijgbaar op www.gratismascara.nl  hier betaal je geen verzendkosten bij, enige wat je moet doen is een vragenlijst invullen. 

Eveline Cosmetics heeft ook een online webshop, de prijs van de mascara is hier €4,95. Of hier wel verzendkosten overheen komen weet ik niet.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)