donderdag 12 mei 2011

Review: Wet 'n Wild - Cuticle Exfoliator

Een kleine review uit mijn minishoppingspree van een tijd geleden! Daar heb ik toen nog een aantal producten van Wet 'n Wild kunnen bemachtigen waaronder deze cuticle exfoliator.  Ik heb al een cuticle softener van Catrice die me goed bevalt, maar voor 50 cent had ik het idee dat ik altijd even kon uittesten of het wat is.



Ik verwijder mijn nagelriemen niet. Ik heb dit een keer laten doen bij een manicure, en heb toen nog weken problemen gehad met net-niet ontstekingen aan mijn nagelriemen. Dit doe ik dus nooit meer! Ik kan het niet vaak genoeg roepen maar nagelriemen zijn een belangrijk onderdeel van je nagels, en moet je dus goed verzorgen. Lees hier hoe je dat in een manicure kunt doen. Ik vind het ook fijn om de rest van de week goed voor mijn nagels/nagelriemen te zorgen. Een nagelriem exfoliator had ik nog nooit geprobeerd. De productomschrijving kan ik helaas ook nergens vinden, dit zal wel komen omdat dit product al een tijd uit het assortiment is. Ik wilde jullie deze review toch niet onthouden, omdat er vast een hoop soortgelijke producten bestaan.

Wat is het?
De Wet 'n Wild cuticle exfoliator is een gelachtige substantie waar witte bolletjes inzitten. Het zit in een nagellakpotje, en met een kwastje moet je dit aanbrengen op je nagelriemen.

 Hier zie je de bolletjes zitten.

Hoe gebruik ik het?
Ik breng met het kwastje een laag aan om mijn nagels. Ik doe dit gelijk bij alle nagels en laat het heel even inwerken. Dan masseer ik langzaam mijn nagelriemen in en laat het daarna nog eventjes intrekken. Daarna was ik mijn handen.


En het effect?
Dat is moeilijk te zeggen, er is geen duidelijk effect na het gebruik. Misschien omdat ik mijn nagelriemen toch al in een goede conditie houd. Ik merk wel dat de afgelopen tijd mijn nagelriemen lekker zacht en heel goed terug te duwen zijn. Of dit echt door dit product komt durf ik niet te zeggen, maar het doet in ieder geval niets vervelends. Overigens vind ik het product ook nog eens best lekker ruiken :D.

Zou ik dit product nog een keer kopen?
Hoewel ik er nog niet achter ben wat dit product precies doet zou ik het wel nog een keer kopen. Ik vind hem lekker ruiken en ik heb het idee dat hij iets toevoeg aan mijn zondagsverwennerij.



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)