dinsdag 10 mei 2011

Jeuj! Een bril gewonnen...

Even iets compleet anders wat ik jullie toch even wil vertellen..

Ik draag sporadisch een bril, voornamelijk voor het autorijden en als ik achterin de collegezaal zit. Mijn bril was dan ook al een jaartje of 7 oud (heb hem moeten halen tijdens mijn rijlessen), en begon een beetje uit elkaar te vallen. Ook kreeg ik last van allergieuitslag. Kortom, hij was dus echt aan vervanging toe. Toen ik een beetje rond aan het zoeken was op internet zag ik een actie van Lensway. Je kon nl een gratis bril winnen, als je een van de eerste 500 mensen was die om 12 uur op een link klikte en je daar registreerde. Omdat ik winacties helemaal geweldig vind besloot ik mee te doen en zat ik voor 12 uur in de aanslag. Toen de secondewijzer op de 12 kwam en er 12:00 op de klok verscheen heb ik geklikt en zo snel mogelijk alles ingevuld. Toen werd het afwachten geblazen, diezelfde middag zou je namelijk een mailtje krijgen of je had gewonnen of niet.




Om 3 uur zag ik de een na de andere reactie op facebook verschijnen en werd ik een beetje beteuterd… Ik had nog geen mail dacht ik.. Tja, als je je MSN status op bezet zet, krijg je idd geen indicatie dat je een mail hebt. Dus ik had een mailtje en ik ging snel kijken! En jawel :D ik had gewonnen :D ik zat bij de eerste 500 mensen! In het mailtje stonden de voorwaarden en de regels uitgelegd. Het bleek te gaan om gratis brillen ter waarde van 60 euro, en als je dan een duurdere wilde kon je het resterende bedrag bijbetalen. Het voordeel bij Lensway is dat de prijzen die op de site staan inclusief glazen en behandeling is, dus voor 60 euro kun je al zo’n 180 brillen met glazen op sterkte kopen. Omdat ik nogal een moeilijk brillenhoofd heb, heb ik een foto geupload en ben gaan kijken welke bril mij zou kunnen staan, ook al hoef ik hem niet zo supervaak op. Ik had 3 brillen die ik supergaaf vond, waarvan ik er 1 nu heb uitgekozen. Deze bril is 99 euro, dus iets boven de prijs die ik heb gewonnen. Ik moet dan dus 39 euro bijbetalen, maar ach.. daar doe ik het voor hoor :D. Vanmiddag (of morgen) ga ik mijn ogen laten testen om zo de juiste sterkte te bepalen, en dan plaats ik mijn bestelling.

Benieuwd naar de brillen van Lensway? Klik dan hier voor de site.



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)