dinsdag 10 mei 2011

Beautydeal: Nagelfestival van de Kruidvat!! (deze aanbieding is voorbij)

Ik word echt steeds meer en meer fan van het Kruidvat. Na de geweldige 50% kortingsactie op make-up, komt de Kruidvat nu weer met een geweldige actie!

Het nagelfestival!





Zoals je kunt zien is het weer een geweldige actie van het Kruidvat, namelijk 1 + 1 gratis!! Dit geldt voor nagellak, nagellakremover, kunstnagels, vijlen en nagelverzorgingsproducten! Voor mij als nagellakliefhebber is dit natuurlijk weer een ideale aanbieding! Ik ga zeker even een kijkje nemen, misschien kan ik mijn (toch al iets te uitgebreide) collectie nog wat kan aanvullen.

Deze actie loopt vanaf 10 mei (vandaag dus) tot en met 22 mei. Een vrij lange tijd dus om lekker rustig aan te kijken of je wat tegenkomt!


Shop ze!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)