donderdag 27 september 2012

Preview Catrice LE: Upper WILDside

Vanaf nu beginnen de producten van de nieuwe Limited Edition van Catrice langzaam de winkels in te druppelen. Tijd om ze dus nog even aan jullie te laten zien! Kijken jullie mee?


Dit zegt Catrice op de site:
Tijd voor spannende contrasten! “Upper WILDside”, de Limited Edition by CATRICE, neemt je mee naar de ongerepte wereld van de prairies met de stedelijke flair van de moderne metropool. Indian look vs. urban style: wild maar toch chic.





Laten we beginnen met de nagellakjes!
Volgens Catrice opwindende Upper WILDside kleuren – warm oranje, bruin en rood ontmoeten cool urban blauw en groen. Ik ben vooral benieuwd naar de kleuren oranje en rood, deze schijnen een matte finish te geven, wat aan moet voelen als suède. De 5 kleuren zijn: 01 Be Aztec!02 Hunting Heritage03 Urban Outrider04 Wild, Wild West-side en 05 Red Rocks!





Het warme beige van de prairie, diep bruin en urban blauw: de crèmige oogschaduwen met krachtige kleuren zorgen voor een persoonlijke WILDsidelook. Zo omschrijft Catrice de oogschaduw die in deze limited edition te krijgen zijn. Verkrijgbaar in de kleuren: 01 Be Aztec!02 Urban Outrider03 The Place To Be: Prairie. Ik ben vooral erg benieuwd naar de prachtige Urban Outrider!




De Lip Gloss Stick geeft lippen een natuurlijke glans. Ik ben echt heel erg fan van lipbalsemstick, lipgloss-sticks enzovoorts. Ook naar deze producten kijk ik dan ook erg uit! Deze lipgloss sticks komt in 2 kleuren in de winkels: 01 Wild, Wild West-side en 02 Red Rocks!



Dit is iets waar ik wel nieuwsgierig naar ben, maar in de winter (ok.. ik loop iets op de feiten vooruit... hefst dan) waarschijnlijk niet aan ga beginnen. Catrice zegt op de site: De glanzende bronzinggel geeft het gezicht een natuurlijke glans en het lichaam een zongekuste look. De geltextuur is gemakkelijk aan te brengen. Let op: het is geen zelfbruiner. Geschikt voor alle huidtypen. Sun Teint Bronzing Gel



Natuurlijk is er zoals bij iedere limited edition ook weer een non-make up item, en deze keer is het een heuse beauty bag. Suede Beauty Bag



Bij mij liggen de producten nog niet in de winkel, ik zit er echt op te wachten. Hebben jullie al besloten wat jullie van deze limited edition gaan aanschaffen?


Bron: www.catrice.eu

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)