woensdag 17 oktober 2012

Swatch oogschaduw Catrice Limited Edition - Upper WILDside


Na alle nagellakjes uit de limited editions kunnen een aantal andere producten niet achterblijven natuurlijk. Vandaag heb ik van de Upper WILDside collectie een creamy oogschaduw. Zoals ik in dit artikel al zei was ik erg benieuwd naar de oogschaduw in de kleur Urban Outrider. Kijken jullie mee of de oogschaduw echt is wat ik er van verwachtte?



De eerste swatch lijkt veelbelovend, ik vind het een mooie kleur en de oogschaduw smeert vrij makkelijk uit.

Omdat ik de oogschaduw echter niet als een streep aan wilde brengen op mijn ogen, probeerde ik de oogschaduw voorzichtig een beetje te blenden. Daar ging het mis. Ik kan de oogschaduw overal naartoe uitsmeren en verdwijnt van de plek waar ik hem eerst heb aangebracht.
Misschien ligt het aan mij en kan ik gewoon niet met creamy oogschaduw omgaan (als jullie tips hebben graag!!), maar dit vind ik niet handig werken.

De oogschaduw is deze maand nog te krijgen bij de Kruidvat voor de prijs van 3,39 euro.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)