woensdag 21 november 2012

Swatches pigments Essence Limited Edition - Breaking Dawn part 2

Nadat maandag de nagellakjes aan de beurt zijn geweest, ga ik nu de pigments laten zien aan jullie. De Breaking Dawn collectie bevat 4 pigments, ik heb er 3 voor jullie. Kijken jullie mee?


Ik heb wederom de 3 donkere kleuren meegenomen, die dezelfde naam hebben als de nagellakjes. Jacob's Protection, Alice had a vision - Again en Edward's Love. Ik heb nog niet veel met pigments gewerkt en zeker zulke donkere kleuren vereisen toch echt wel wat oefening.


De pigments komen in een potje, waar gaatjes bovenin zitten. Dit vind ik persoonlijk erg handig, want dan hoeft je je kwast niet in alle poeder te dopen en zorg je er voor dat je niet teveel op je kwast neemt. Wat me opvalt is dat de kleuren heel intens zijn. Je hebt dus maar een klein beetje nodig om een hele heftige kleur te creëren. Op naar de kleurtjes.

Jacob's Protection is een beetje donkergrijs met groen/blauwe glitters. Een erg mooie kleur!
Alice had a vision - Again is net zoals het lakje een paarse kleur, maar de glitters die ik zo prachtig vond ik het lakje zie ik hier niet in terug, helaas.
Mijn favoriet van de drie, in tegenstelling tot bij de nagellak, is Edward's Love. Wat is dit een juweeltje zeg! Dit is wederom een grijzig kleurtje, maar de glitters die er in zitten hebben werkelijk waar alle kleuren van de regenboog! Prachtig!


Ik heb ze voor jullie op mijn arm aangebracht zonder maar ook mét oogschaduwbasis. Qua intensiteit vind ik dat het nog wel meevalt het verschil. Wat wel heel duidelijk is, is dat de glitter veel beter met oogschaduwbasis aanwezig is. Wat ik ook nogal opvallend vind, is dat ieder potje een andere gewicht heeft. Dit zal misschien met de hoeveelheid glitters te maken hebben (Edward's Love is het zwaarste), maar toch vind ik het best apart.



Deze pigments vallen bij mij zeer zeker in de smaak, als jullie willen zal ik er nog een ooglook mee maken. Ze zijn onderdeel van de Breaking Dawn collectie van Essence en liggen in november/december in de Kruidvat. De pigments kosten 2,59 per stuk.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)