zondag 31 maart 2013

NYC Applelicious Glossy Lip Balm


Daar ben ik weer met mijn lipbalsemverslaving. Het budgetmerk NYC bracht een tijdje geleden de Applelicious Glossy Lip Balm uit, een verzorgende lipbalsem die ook een kleurtje geeft aan je lippen. Dat alles is ook nog eens verpakt in een onwijs schattige stick! De Applelicious Glossy Lip Balms zijn verkrijgbaar in vier kleuren! Iedere kleur heeft een verzorgende kern, in de vorm van een appeltje! De huls vind ik ook helemaal geweldig, lekker felroze en hij springt daarom lekker in het oog! Ik word ieder keer weer onwijs vrolijk als ik deze huls uit mijn tas pak en ik waan me, ondanks het weer, toch elke keer weer een beetje in de lente.


Ik heb de kleur Pink Lady voor jullie! Zoals jullie kunnen zien heb ik hem al flink gebruikt (oeps :$) en ik kan jullie vertellen dat hij echt verschrikkelijk lekker ruikt! De geur?... Verrassend genoeg ;)... Heerlijke zoete appeltjes. En hij smaakt ook nog eens heerlijk! Tel daarbij op dat hij mijn lippen heerlijk zacht houdt en we hebben alweer een nieuwe kanshebber voor mijn favoriet! Ik houd echt verschrikkelijk veel van het geurtje, kleurtje, smaakje en het prijsje. Je betaalt namelijk maar 2,79 voor deze heerlijke verzorgende balsem!

Ondertussen heb ik ook de kleur Big Apple Red aangeschaft, deze ruikt en smaakt precies hetzelfde maar heeft een subtiel rood kleurtje! Er zijn nog twee andere kleuren, namelijk Blushing Golden en Caramel Apple maar ik houd over het algemeen niet zo van parelmoer en bruine kleurtjes dus deze heb ik laten staan.


Oh en niet te vergeten natuurlijk fijne paasdagen gewenst! Het is klaarblijkelijk kouder dan tijdens de Kerstdagen! Doet met met heimwee terugdenken aan 2 jaar geleden, toen zaten we lekker te brunchen in de tuin bij mijn schoonzusje. Of vorig jaar... toen het ook al zo lekker warm was! Maar goed, er is altijd wel een mouw aan te passen, want dit jaar gaan we gewoon lekker uit eten bij de Griek. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)