vrijdag 29 maart 2013

MAX lipgloss met lampje en spiegeltje

Bij de Action struin ik regelmatig door het make-up schap heen. Valt het jullie ook op dat er steeds meer bij komt? En vaak zie ik ook hele leuke spullen voorbij komen, vooral met de nagellakjes trekken ze mijn aandacht. Toen ik een tijdje geleden door de schappen aan het neuzen was zag ik deze lipglossjes. Ik dacht eigenlijk dat ze uit het assortiment waren, maar ik kon er toch nog 3 scoren! Kijken jullie mee?


Lipgloss van de Action, het was voor mij voor het eerst dat ik iets anders dan nagellak kocht daar. Ik kon deze alledrie niet weerstaan, helemaal niet toen ik zag dat er een spiegeltje op de verpakking zat en een lampje in de dop! Ik kocht de kleuren: New York Candy, Paris Pink en L.A. Red.

Wat me opvalt als ik de dop opendraai, buiten het lampje wat dan begint te branden, is de geur. Het is een echte cosmetica-geur waar ik echt even aan moest wennen. Niet echt vies, maar ook niet lekker, het is gewoon een aanwezige geur. Ook is het een erg plakkerige lipgloss, die maximaal een uurtje blijft zitten. En dan tel ik wat eten/drinken niet eens mee.

Zoals je kunt zien bevat ieder lipglossje glittertjes, dit geeft een leuk extra'tje op je lippen. De kleuren New York Candy en Paris Pink zijn redelijk neutrale kleurtjes die een glansje aan je lippen geeft, de derde kleur L.A. Red geeft wat meer kleur op je lippen. Over lippenstift heen zijn ze helemaal geweldig!

Al met al prima lipglossjes maar niet de beste die ik ken. Ze kosten 1,59 per stuk, ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of ze nog steeds te krijgen zijn.



1 opmerking:

Arianne zei

Ik heb ook drie van deze lipglossjes, maar dan in andere kleuren. Ook heb ik de kleur New York Candy. Ik vind ze op zich best prima, maar ze plakken wel inderdaad en ik vind ze redelijk zitten. Ze voelen alleen een beetje zwaar op de lippen en het lampje vind ik irritant. Ook het stickje met de applicator zit een beetje wiebelig in de dop. Verder is het een prima lipgloss, maar inderdaad niet de beste.

Weekdeals (728x90)