woensdag 6 maart 2013

Preview Catrice LE: Candy Shock

Al een tijd was ik aan het zoeken of ik de nieuwe limited edition van Catrice kon vinden en een paar dagen terug vond ik dan eindelijk de informatie die ik zocht! Catrice komt in april met een heerlijk pastelkleurige collectie genaamd Candy Shock! Ik heb al een flink aantal producten op mijn wishlist staan!
Kijken jullie mee naar de producten die in de winkel komen?

Ze hebben, zoals altijd, ook een korte video uitgebracht:

En dan nu snel naar de producten, want er zitten echt wat juweeltjes bij!

Oogschaduw
Candy Shock bevat vier, op het eerste oog, prachtige oogschaduws!
Verkrijgbaar in de kleuren: 01 - I Scream: Ice Cream!, 02 - Play it blue, 03 - Bring me Peach en 04 - It's Honey Money. Ze gaan 3,89 per stuk kosten. It's Honey Money ga ik zeker even goed bekijken, die zou zomaar eens in mijn collectie kunnen belanden.

Lipbalsems
Deze lipbalsems vind ik er erg leuk uit zien! Ze doen mij een beetje denken aan de Applelicious-sticks van NYC, een kleurtje en een verzorgende balsem in een. De kleur Sugar Shock ga ik zeker proberen te scoren!

Verkrijgbaar in de kleuren: 01 - Bring me Peach en 02 - Sugar Shock. De prijs hiervan is 3,99

Lip Peeling
Met de lippeeling-stick zou je, zoals de naam al doet vermoeden, je lippen een peeling kunnen geven. Ik ben er erg benieuwd naar, maar dit is geen must-have voor mij!
Verkrijgbaar voor 2,99

Blush
Wat een prachtige blush, het water loopt me zeg maar in de mond! Ik hoop zo dat ik op tijd ben om deze blush te scoren!
Verkrijgbaar in de kleur 01 - Sugar Shock voor 4,59

Highlighter
Hiervoor geldt hetzelfde als voor de blush, wat een prachtjuweeltje! Ook deze hoop ik graag aan mijn collectie toe te voegen!
Verkrijgbaar in de kleur 01 - Vanilla Love voor 4,99

Nagellak
Pastelkleurtjes worden het helemaal deze lente, ook Catrice gaat hier in mee. Vier leuke lakjes die mooi, zacht van kleur zijn.
Verkrijgbaar in de kleuren: 01 - I scream: Ice Cream!, 02 - Play it Blue, 03 - Bring me Peach en 04 - Vanilla Love. Vooral de linkertwee vind ik er erg leuk uit zien, misschien belanden die wel per ongeluk in mijn mandje. De lakjes kosten 2,69 per stuk.


Sugar Pearls
Catrice gaat met de trend mee, de caviar nails. Persoonlijk moet ik toegeven dat het niet helemaal mijn ding is. Ik word er gewoon niet zo door aangetrokken, maar misschien dat ik het toch maar eens ga proberen.
Er komen twee kleuren: 01 - Cotton Candy en 02 - Sugar Shock en ze kosten 2,99 per stuk. 


De Candy Shock collectie ligt vanaf april in de Kruidvat en de Trekpleister. Ik kan haast niet wachten! 

P.s. vanmiddag komt de preview van de nieuwe trend edition van Essence ook online!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)