vrijdag 21 september 2012

Vragen(v)uurtje


Ik heb de afgelopen tijd weer wat vraagjes bij elkaar gesprokkeld!


Hey!
Ik vroeg me af welk oogpotlood goed is. Ik ben op zoek naar een oogpotlood wat niet duur is, en die toch goed werkt. Heb jij een favoriet??
Hoi, op dit moment gebruik ik een oogpotlood van Catrice die ik echt heel erg fijn vind! Hij was volgens mij maar een paar euro bij de Kruidvat.

Heej

Ik heb echt een hele droge huid en rond mijn ogen zitten allemaal huidschilfertjes. Het valt echt heel erg op en ik wil er echt heel graag vanaf.. Heb jij tips??
Ik heb dit ook wel eens gehad (vooral in de winter), en wat bij mij toen heeft gewerkt is goed scrubben (niet te hard, en met een speciale scrub voor je gezicht!), en dan een vochtinbrengende dagcreme gebruiken zoals deze.  Ik heb nu zelf een testertje van Clinique waar ik ook erg tevreden over ben, maar die is wel een stuk duurder. Wat bij mij ook wel eens werkt is er ’s avonds wat vaseline op smeren. Doe dit wel alleen over de hele droge stukken, want vaseline heeft de neiging om te huid te verstoppen. Succes!!

Altijd als ik oogschaduw op heb, zitten er na een paar uur op mijn oogleden allemaal streepjes. Hoeveel ik ook opbreng,  van de oogshaduw is dan niet veel meer te zien.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn oogschaduw de hele dag blijft zitten?

Een woord…Oogschaduwbasis. Dat is echt de redding met oogschaduw! Catrice en Essence hebben het in hun assortiment, en ook bij de Hema is oogschaduwbasis te krijgen. Ik gebruik zelf die van Essence en ben hier zeer tevreden over. Je kunt, als je geen oogschaduwbasis hebt, ook eerst wat foundation over je oogleden aanbrengen voordat je oogschaduw op doet, dit zorgt er voor dat de oogschaduw ook iets langer blijft zitten.


Wat zijn goedkope make-up merken die toch goed zijn?

Hoi, leuke vraag! Ik vind zelf Essence, Catrice en NYC fijne budget merken. Vooral de nagellakjes van Catrice en Essence laten mijn hart sneller slaan! Verder kan je ook leuke spullen krijgen bij de Hema, en kun je de wat duurdere merken vaak goedkoper op de kop tikken bij winkels zoals de Action en de Big Bazar! Ik maak er zelf eens sport van om zo goedkoop mogelijk toch fijne producten te scoren!

Wat is je lievelingsnagelak?
Pff, ik heb er zo veel... Op dit moment ben ik helemaal verliefd op Max Factor - Fantasy Fire. Hier komt in het weekend een review van (ik heb hem net nieuw)!



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)