maandag 18 maart 2013

Swatchmarathon Catrice #3


Vandaag zijn de volgende vier Ultimate Lacquer lakjes aan de beurt! Van links naar rechts zijn dit de kleuren: 080 Let's talk about Berrie, 090 The Devil wears Red, 100 Winetastic en 110 Poison me, Poison you. Alle vier lakjes zijn naar mijn idee mooie donkere kleuren die helemaal winterproof zijn. De eerste 30 lakjes van de Ultimate Lacquer-lijn kwamen nog op een mooie kleurvolgorde uit, vandaar dat deze kleuren allemaal dicht bij elkaar liggen.


Op het eerste gezicht lijken de twee middelste lakjes erg op elkaar, daarom heb ik een foto voor jullie gemaakt waarin je duidelijk het verschil in de flesjes kunt zien.

080 Let's talk about Berrie
Een mooi donkerrood lakje die dekt in twee laagjes. Het lakje is vrij dun, dus ik was bang dat hij eerst nogal transparant zou zijn. Twee laagjes is voldoende om hem mooi dekkend te krijgen, een derde laagje zou nog net wat mooier zijn. Een geweldig mooi lakje vind ik dit!

090 The Devil wears Red
Deze nagellak is nog net een tint donkerder rood dan Let's talk about Berry. Helaas is dit lakje wel vrij transparant en lakt hij super-streperig. Je hebt dus zeker een tweede zo niet een derde laag nodig. De kleur wordt daardoor wat donkerder en lijkt zelfs zwart/bruin. Nee ik vind dit geen topper.

100 Winetastic
Dit zwart/donkerrode lakje is prachtig! De basis van het lakje is zwart en er zitten kleine donkerrode glittertjes in, die je op de foto helaas alleen in het flesje ziet zitten. Al met al vind ik het een supermooi lakje.

110 Poison me, poison you
Mijn favoriet van deze vier, een mooie donkerpaarse lak met een klein glittertje er in. Deze heb ik te lang niet opgehad, en door het swatchen weer helemaal herontdekt.


Helaas zijn ze alle vier niet meer te krijgen, ik durf ook niet te zeggen of er vergelijkbare kleuren zitten in het nieuwe assortiment.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)