zondag 8 januari 2012

Lazy Sundays - Back to the Past

Afgelopen vrijdag plaatste ik al een artikel met een aantal van mijn favoriete series er in. Een serie, die ik misschien zo 1 keer in de 2 jaar kijk stond daar niet tussen. Mensen van mijn generatie kennen hem vast wel.  Iedere zaterdagochtend zat ik er klaar voor, en was ik benieuwd wat ze er nu weer van gingen maken. Vorige week zondag heb ik de dvd's van deze show weer eens uit de kast getrokken, en heb ik weer een heerlijk middagje plezier gehad.


Komen de volgende uitspraken je bekend voor?

* Hoe kan dat nou?
* Ik ben Liinda en ik ben de bitch van dit stuk
* Aju met een du
* Sapperdeflap
* Hallo, ik ben Meta en ik ben eigenlijk een man
* Ik ben Rik en ik wil op m’n motor rijden

Pittige tijden! Het leukste onderdeel van Telekids! En nog steeds kan ik er echt zo hard om lachen!

Klinkt het je nog steeds niet bekend in de oren? Pittige tijden is eigenlijk een persiflage op Goede Tijden Slechte Tijden, en werd gespeeld door Carlo Boshard en Irene Moors.  De gast van de week speelde ook altijd een rolletje mee, en vaak ging alles gruwelijk mis.

Dit valt voor mij echt onder de categorie jeugdsentiment, want ik zie natuurlik ook wel dat het acteerwerk echt bar en bar slecht is. Toch kan ik er echt enorm van genieten.

Hieronder heb ik wat momentjes neergezet. Het zijn vooral beelden van de personages van Carlo, en ik moet toegeven dat die ook het geweldigst waren! Enjoy!













Waren jullie ook zo fan van Pittige Tijden?


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
Ik heb je tip gebruikt van 'hoe krijg je nagellak we zonder remover'. Het heeft geholpen!
Maar er is een ander probleempje, ik heb lelijke en korte nagels... Hoe krijg ik m'n nagels sneller lang en gezond?
Groet,

BudgetForBeauty zei

Hoi Anoniem,

Sorry voor de late reactie!
Je nagels snel lang en gezond zal niet gaan, iets minder snel wel natuurlijk ;).

Ik heb een heel ritueeltje die ik iedere week probeer te volgen : http://budgetforbeauty.blogspot.com/2011/05/zondag-luilekkerdag-nagelverzorging.html

Ik merk dat mijn nagels hierdoor erg sterk worden!

Alleen een nagelverharder werkt niet, raar maar waar, dit droogt je nagels uit!
Verder heb je ook speciale pilletjes bij de Kruidvat die schijnen te werken, maar hier heb ik geen ervaring mee.

Heel veel succes!

Weekdeals (728x90)