woensdag 24 april 2013

Essence My Skin creme

Iedereen kent de nagellakjes en oogschaduws van Essence. In iedere Kruidvat staan namelijk wel 1 of 2 grote schappen waar de kleur vanaf knalt. Wat sommigen echter niet weten is dat Essence ook huidverzorging in het assortiment heeft. Sterker nog.. Essence heeft een complete huidverzorgingslijn genaamd My Skin. Ik kende er nog niets van en besloot eens een dagcrème van deze lijn te testen. Na alles te hebben besnuffeld koos ik uiteindelijk voor de My Skin Mattefying Cream. Dit is een olie-vrije crème waar ook nog eens UV-bescherming in zit!



De crème is bedoeld voor een normale tot gecombineerde huid, nu moet ik zeggen dat mijn huid helaas erg wisselt. Soms lijken de barsten er haast in te komen, maar andere dagen glimt mijn make-up me tegemoet in de spiegel. Omdat ik hier op in wil spelen met mijn verzorging besloot ik voor deze crème te gaan. Bovendien vond ik de geur echt verschrikkelijk lekker, dus dit was erg mooi meegenomen.


Het echte matterende effect heb ik nog niet helemaal ontdekken. Ik glans op mijn voorhoofd en neus nog steeds al lijkt het wel minder erg, maar ach, daar leer ik wel mee leven. Wat me wel opvalt is dat mijn gezicht echt enorm zacht wordt nadat ik deze crème heb gebruikt. En de geur is echt overheerlijk! Ja, dit is een blijvertje!


Ook al doet de crème niet helemaal wat hij moet doen, de pluspunten wegen zo zwaar dat ik deze blijf gebruiken. En daarbij komt dat de crème maar 2 euro kost! Je kunt de My Skin-lijn vinden bij de huidverzorging in de Kruidvat. Ik zag ze een beetje onderaan in de schappen liggen.


1 opmerking:

Cassandra zei

Ik heb altijd al de crème van Essence willen uittesten en idd voor 2 euro is dit echt een koopje! Leuke blog heb je trouwens, je naam vind ik echt leuk :) Ik volg je, volg je me terug? xC
http://thisrecklessgirl.blogspot.be/

Weekdeals (728x90)