maandag 15 juli 2013

Miss Sporty: Mini-Me eyeliner

Voordat ik aan mijn project pan begon kocht ik regelmatig oogpotloden en eye-liners. Voor ieder gekochte potloodje had ik wel een reden. Zo ook voor deze Mini-Me eyeliner van Miss Sporty. Het leek me een perfect formaat om mee te nemen in mijn tas. Ik kocht de kleur 010 Black Raven.


Het is een zogenaamde retractable eyeliner, dat houdt in dat het geen standaard oogpotloodje is, maar een stift die je als het ware uit kunt draaien en weer terug kunt draaien als je klaar bent. De stift kun je slijpen als deze wat bot wordt, dat gaat wel wat lastiger dan een normaal oogpotloodje.

Ik koos voor een basic zwarte kleur die niet zomaar in de kast zou belanden, maar die ik ook daadwerkelijk zou gebruiken. De pigmentatie is niet supergeweldig, maar is aardig goed op te bouwen. De eyeliner werkt fijn, is zacht genoeg zodat je niet tien keer over dezelfde lijn heen hoeft te gaan.

De houdbaarheid is ook prima, ik doe hem 's ochtends op en als ik 's avonds in de spiegel kijk zit hij nog prima op zijn plek. Een regenachtige dag overleeft hij echter wat minder goed. Door het handige formaat vind ik deze eyeliner ideaal om deze in mijn tas mee te nemen.

Deze Mini-me eyeliner van Miss Sporty kun je kopen bij de Etos voor 1,99.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)