maandag 8 april 2013

Shoplog Catrice, Essence en Dove

Ik ben nog steeds bezig met mijn project pan, maar zoals jullie hier kunnen lezen heb ik 1 uitzondering die het  mogelijk maakt om ongegeneerd te shoppen. Limited editions mag ik (gelukkig) gewoon kopen van mijzelf en ik denk ook dat ik het daarom volhoud om helemaal niks te kopen in de rest van de weken. Ik keek dan ook vol spanning uit naar het begin van deze maand, zodat ik eindelijk weer eens lekker spulletjes kon kopen. Zoals jullie in mijn previews van Candyshock en Floral Grunge al konden zien had ik aardig wat spulletjes die ik zeer leuk er uit vond zien. Door mijn project pan kijk ik wat bewuster naar de spullen die ik koop. In de winkel vielen sommige dingen een beetje tegen, maar als nog heb ik aardig wat gehaald. Toen ik wat verder keek zag ik dat er ineens een nieuwe Limited edition van Dove was, Beauty Blossom. Deze kon ik natuurlijk ook niet laten liggen! De totale schade?

Van beide Limited Editions trof ik volle schappen aan (yes!). Ik had dus gelukkig alle keus! Na een beetje rondkijken op wat blogs had ik een aantal dingetjes al afgekruisd omdat deze me wat minder leuk leken.

Essence - Floral Grunge:
Van Essence heb ik vooral de nagellakjes gekocht. De kleuren: 01 - Be Flowerful, 03 - Grunge me Tender, 04 - Madly Purple en 05 Black to the Roots zijn met mij mee naar huis gegaan. Ook het haarverfpoeder bleek onweerstaanbaar te zijn voor mij en heb ik meegenomen.

Catrice - Candyshock:
Van Catrice heb ik weer wat andere dingen in mijn mandje gegooid. De blush vond ik onweerstaanbaar, de higlighter ook. De nagellak daarentegen vond ik niet zo heel veel bijzonders, ik nam twee kleurtjes mee. namelijk: 01 - I scream: Ice Cream! en 02 - Play it Blue. De pearls liet ik staan, omdat ik na lang nadenken toch besloot dat ik dit waarschijnlijk nooit op zal doen.

Dove - Beauty Blossom
Dove brengt twee keer per jaar een limited edition uit. In de wintermaanden heet deze Wintercare en in de lente/zomermaanden Beauty Blossom. Toen ik zag dat de nieuwe Beauty Blossom geur witte bloesem was, heerlijk rook en ook nog eens in de aanbieding was bij het Kruidvat kon ik natuurlijk niet anders dan alle drie de producten meenemen. Ik heb de douchegel, bodylotion en bodycreme meegenomen en kan niet wachten tot ik ze kan gebruiken!

De totale schade? Ik moest hiervoor 33,98 betalen.. Oeps xD

Wat hebben jullie aangeschaft van deze limited editions?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)