vrijdag 29 november 2013

Lush - Santa's lipscrub

Lipscrub, ik hoorde mijn vader zich achter zijn oren krabben toen ik hem mijn verlanglijstje doorgaf. Ja pap, lipscrub. Ook hier was ik namelijk verschrikkelijk nieuwsgierig naar. Net zoals mij huid hebben mijn lippen het ook zwaar te verduren in de koudere maanden. Hoe veel ik ook smeer met lipbalsem, altijd heb ik wel een paar keer last van een velletjes-aanval. Omdat ik heel veel beautyblogs volg zag ik van een aantal merken lipscrubs voorbij komen en omdat mijn arme papa toch al naar de Lush-winkel werd gestuurd (Snowfairy en Lemony Flutter stonden ook op mijn wishlist) besloot ik er gelijk twee aan mijn lijstje toe te voegen. Mijn vader kreeg de instructie om 1 van de twee gewenste scrubs mee te nemen, maar mijn vader zou mijn vader niet zijn als hij zich alletwee liet aansmeren. Ik heb nu dus twee potjes lipscrub en ik kan niet kiezen welke ik het fijnst vind!

Vandaag de Santa's lipscrub, een rode variant die naar cola smaakt!

Dit zegt Lush zelf over hun lipscrub:
Dit is de perfecte lipscrub voor kerstengeltjes! Maar natuurlijk is deze heerlijke voor iedereen die van zachte, mooie lippen houdt! Santa's Lip Scrub heeft de smaak van cola snoepjes, lekker! De suiker verwijdert op een zachte manier droge velletjes, zodat ze prachtig glad worden. Hierna gebruik je natuurlijk de limited edition Santa Baby Lip Tint, voor prachtige rode lippen.
De geur die uit het potje komt is heerlijk, net alsof je een zak colaflesjes (de snoepjes) opentrekt! Van de geur alleen al krijg ik zin om gewoon het hele potje op te eten!


Ik was even bang dat ik mezelf hiermee helemaal onder zou knoeien, maar het valt mee. Deze scrub lijkt wat gelly, hij korrelt in ieder geval niet zo extreem als dat ik had verwacht. Ik kan makkelijk een klein beetje op mijn vinger pakken en dit over mijn lippen heen wrijven. Na het scrubben kan ik lekker mijn lippen aflikken en proef ik licht de cola-smaak... Heerlijk!

Het potje is is niet goedkoop want je betaalt €9,50 voor zo'n 25 gram. Je doet met dit kleine potje wel enorm lang, omdat je telkens maar een beetje nodig hebt.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)