woensdag 27 november 2013

Trind The Perfect System


Mijn nagels zijn echt in verschrikkelijke conditie. Ze splijten, breken en lijken zelfs soms te vervellen. Toen ik vorig jaar bij de Etos Beauty X-perience was heb ik het complete Trind-nagelverzorgingssysteem gekocht. Ik had hier al heel veel goede verhalen over gelezen, maar vond de producten altijd te duur om ze los te kopen. Gelukkig hadden ze daar een goede aanbieding en kocht ik een hele kit waar een aantal producten inzaten. De producten zaten ook nog eens in een mooi toilet-tasje, ideaal want zo kan ik mijn nagelverzorgings-spulletjes allemaal lekker bij elkaar bewaren!

Ik betaalde 29,95 voor deze toilettas en dit zat er in:
Cuticle-remover t.w.v. 9,95
Cuticle balsam t.w.v. 13,95
Nail Balsam t.w.v. 13,95
Nail repair t.w.v. 13,95
Polijstvijltje (een mini dus geen prijs)
Bokkepootje (een mini dus geen prijs)
Handcreme mini  (een mini dus geen prijs)
Je ziet dat je het alleen met de vier flesjes er al uithaalt! Deze kit is ook op de site van Trind te krijgen (helaas niet meer in de toilettas, maar wel dezelfde producten). Ook op Bol.com kun je de complete set vinden, maar volgens mij is deze met fullsize handcreme.


Trind the Perfect System bestaat uit een hele lijst producten waarmee je je nagels in topconditie kunt krijgen! Maar hoe gebruik je de spullen dan vraag je je misschien af. Ik sla de polijstvijl, het bokkepootje en de handcreme eventjes over en zal kort laten zien hoe ik de vier andere producten gebruik.

Ik begin met het reinigen van mijn nagels, helaas heb ik dat deze keer niet helemaal netjes gedaan. Mijn nagels zien er echt verschrikkelijk uit!


Vervolgens gebruik ik de Cuticle Remover en deze breng ik aan op mijn nagelriemen. Dit laat ik een tijdje intrekken en verwijder ik overtollige nagelriemen met het bokkenpootje. Vervolgens was ik mijn handen goed. Trind waarschuwt hier goed voor, omdat deze cuticle remover alkali bevat en als dit in je ogen komt kun je hiervan blind worden. Je nagelriemen verzorgen is erg belangrijk, als je deze goed verzorgt dan groeien je nagels beter en mooier! Deze stap doe ik overigens maar 1x in de vier weken, vaker raad Trind dit af.




















Vervolgens gebruik ik de Cuticle balm en breng ik hiervan een ruime laag aan op mijn nagelriemen. Dit spul heeft echt een geweldig lekkere geur! Dit laat ik even intrekken, een minuutje of 2-3 en wat er dan nog op mijn nagelriemen zit masseer ik nog even in. Zo zorg ik voor zachte en soepele nagelriemen.






















Vervolgens gebruik ik de Nail Balm, deze balsem heeft dezelfde heerlijke geur! Deze laat ik ook een minuut of 3 zitten. Deze balsem heeft een vochtinbrengende werking, wat je bij breekbare nagels echt nodig hebt! Nagels die veel scheuren enzovoorts zijn vaak 'uitgedroogd' en hebben juist behoefte aan vocht. Alles wat er na drie muniten nog op zit masseer ik weer verder in. Deze balsem is vetvrij dus je hoeft je nagels niet schoon te maken als je er nog nagellak op wil aanbrengen.





















De laatste stap is een nagelversterker aanbrengen, namelijk de Nail Repair. Trind zegt dat zij een speciale fomrule hebben waardoor het vocht in je nagels behouden blijft en dat door deze versterker de eiwitmoleculen in de nagel stevig aan elkaar gekoppeld worden. Dit heeft als resultaat dat je nagel sterker wordt. Bovendien geeft deze nagelverharder een wittig laagje over je nagels, zodat de eventuele verkleuringen op je nagel iets minder zichtbaar zijn. Je kunt deze nagelverharder ook als base-coat gebruiken.

Trind heeft dit systeem ontworpen om je nagels een oppepkuur te geven, je moet bovenstaande dan twee weken lang iedere dag doen. Daarna kun je volstaan met een keer in de week je nagelriemen en nagels insmeren met de balsems en de nagelverharder aanbrengen

Mijn nagels zijn in hele slechte conditie dus ik ga de komende twee weken trouw iedere dag aan de slag met mijn toilettasje. Ik hoop snel enige vooruitgang te merken! Over een tijdje krijgen jullie uiteraard een update!

Zijn jullie bekend met het nagelsysteem van Trind?


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)