dinsdag 19 april 2011

Review: Moonlight Shimmer palette

Gister heb ik een kleine bescheiden shoppingspree bij de Douglas gehouden.

Ik was op zoek naar de lipgloss van de I love… Juicy Watermelon collectie omdat ik de douchegel in mijn bezit heb, en deze toch wel erg lekker vond! Ik heb gelijk de I Love.. Strawberries & Milkshake lipbalsem meegenomen. Toen viel mijn oog op het oogschaduwpaletje Moonlight shimmer.. Het doosje alleen al vond ik verschrikkelijk leuk en ik besloot deze mee te nemen.



Zo ziet het paletje er uit:


Het doosje is niet supergroot, maar voor die 4,95 kon ik me daar ook geen bult aan vallen natuurlijk. Maar nu het belangrijkste natuurlijk! Welke kleurtjes zit er in, en hoe goed zijn de kleurtjes?

Als je het doosje opendoet zie je deze mooie kleurtjes



De kleurtjes hebben allerlei speciale namen wat ik persoonlijk erg leuk vind!

En dan nu de swatches. Mijn verwachtingen lagen niet erg hoog omdat dit paletje toch niet zo heel duur was. Meestal kan ik dan met oogschaduwbasis nog een goede kleur eruit krijgen, maar zonder basis is het vaak niet veel soeps. Ik stond hier echter redelijk verbaasd van te kijken. Deze swatches zijn zonder basis gemaakt.



Zoals jullie zien is de pigmentatie helemaal niet slecht! Een leuke meevaller dus. Er zit ook een flinke shimmer in dit palet, deze is niet echt zichtbaar op deze foto. Ik heb voor jullie dus ook een foto van de swatches met flits genomen.


Hierop is duidelijk te zien dat de kleurtjes toch heel wat shimmeriger (is dat een woord?) zijn dan dat ze op het eerste oog lijken. Ik vind de grootte van de glitters niet te groot, en ze werken ook niet vervelend. De oogschaduw is wel wat brokkelig, dus daar moet je rekening mee houden met het opdoen. Voor je het weet heb je een kleurige glitterboel onder je ogen en ben je net een discobal.

Al met al een prima palette voor deze prijs! Overigens heeft Moonlight Shimmer ook een lippalette. Deze bevat 10 kleurtjes lipgloss met glittertjes. Deze heb ik niet, dus zou je zelf even moeten bekijken. Dit lippalette kost, dacht ik, eveneens 4,95 en is verkrijgbaar bij de Douglas

Kennen jullie dit paletje?

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)