woensdag 20 april 2011

NOTD #1. Catrice Miss Piggy Reloaded

Vandaag een NOTD. Ik heb dit lakje, samen met Dirty Berry, gekocht bij de Kruidvat. Deze kleuren zijn nieuw in de Ultimate Nail Lacquer lijn van Catrice. Jullie weten het niet, maar ik ben echt heel erg fan van Catrice haar lakjes (ik ben sowieso verslaaaaafd aan nagellak, zie hier mijn nagellakstash). Ik ben nu ook alweer volop de nieuwe kleurtjes bij elkaar aan het sparen..Maar goed… Terug naar de lakjes..

Het zijn 2 lekkere zomerse kleurtjes met een fijn shimmertje erin.


Het lakje waar het vandaag allemaal om draait is linkerlakje.. Miss Piggy Reloaded


Ik heb al een aantal lichtroze lakjes in mijn bezit, maar deze had toch weer iets wat me aantrok.. namelijk kleine glittertjes. Ook de naam vond ik geweldig, en dit lakje kon dan ook niet in mijn mandje ontbreken toen ik richting de kassa liep. Het aanbrengen ging wat lastig, hij lijkt een beetje creamy en trekt dus makkelijk streepjes. Laag 1 dekte bij mij niet volledig genoeg, dus ik smeerde stug nog een 2e laag erop. Deze lijkt soms nog niet helemaal te dekken dus ik denk dat ik hier nog een derde laag aan toe ga voegen.

Hier wat foto’s van het lakje op mijn nagels
Deze is met flits binnenshuis genomen, hierop is een klein shimmertje te zien op mijn pink.


Buiten in het zonlicht.
Hier lijkt ie overigens niet helemaal goed te dekken...

Als laatste een foto van dichterbij


Ik vind het lakje werkelijk prachtig en zal deze dus ook erg vaak dragen deze zomer :D. Nadelen zijn dat hij wat lastig lakt, en ook lijkt de tweede laag niet echt snel te drogen. Dit is echter een beetje te verhelpen door er een goede, sneldrogende topcoat overheen te doen. Ik heb het lakje echter zonder topcoat gedragen, en eind van de tweede dag begon ik een beetje tipwear te zien, en het lakje begon de vierde dag te chippen. Voor mij prima kwaliteit dus, ik wil namelijk toch na een paar dagen weer een nieuw kleurtje!

Must-have:
  • Als je nog geen roze lakjes (met shimmertje) in je bezit hebt
  • Als je hem gewoon erg mooi vind
  • Kwaliteit/prijs verhouding is zeer ok

Must-not-have:
  • Als je het erg moeilijk vind om met lastige lakjes te werken
  • Als je niet van roze houdt (doh)

Deze nagellak is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor 2,49.

1 opmerking:

Nadia zei

Mooie kleur! Ik <3 dat lakje :D

Weekdeals (728x90)