maandag 16 mei 2011

NOTD #4 Essence Out of My Mind

Vandaag wederom een duochroom lakje van Essence. Deze zit ook in het nieuwe assortiment. Nadat Where is the Party bij mij zo goed bevallen was, besloot ik deze uit te proberen. Kijk mee naar Out of my Mind.
                             

Het lakje staat rechts op de foto en ziet er lekker fel groen uit. Ook zie je een flinke shimmer in het flesje zitten wat deze lak nog bijzonderder maakt.

Op naar de swatches










Zoals jullie zien is het lakje op mijn nagel echt fel turqoise/groen met een shimmer erin. Voor de swatches heb ik 2 laagjes aangebracht, en soms lijkt mijn nagelwit er nog een beetje doorheen te komen. 3 laagjes zou dus ruim dekkend moeten zijn. Denk bij dit soort kleuren echt goed aan en base-coat, want mijn ervaring is dat je nagels van alle groentinten een beetje gelig wordt. Ook veranderd het kleurtje met het soort lichtinval. Dit verschil kun je goed zien in  de 2 foto’s, een ervan is in de schaduw genomen, en een in het felle zonlicht.



Een foto van dichtbij laat nog beter de bijzondere opbouw van dit lakje zien. Je ziet miniscule groene glittertjes die alleen erg opvallen als er licht direct op schijnt. Al met alle een prachtige opvallende kleur.


Ik vond hem zelf ietwat vervelend lakken en een beetje lastig om aan te brengen. Het lijkt alsof er snel strepen getrokken wordt met de nagellak maar uiteindelijk valt dit mee. Het lakje droogt wel redelijk snel, maar wacht wel tot iedere laag droog is met een nieuwe laag aanbrengen.


Dit lakje is te krijgen bij de Kruidvat, en kost 1,29.


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)