woensdag 11 mei 2011

Swatches Catrice nagellak uit shoppingspree

Ik heb voor jullie een paar lakjes van Catrice geswatcht. Deze lakjes heb ik vorig weekend tijdens mijn mini-haul bij de Kruidvat gehaald.. Kijken jullie mee?

Om deze lakjes gaat het, van links naar rechts zijn dit:
500 Sir! Yes, Sir!
210 Just Married
450 Purpelized
020 Cotton Candy at Eiffel Tower (Uit de Ultimate Nudes)
330 Absolute Chinchilly!

Sir! Yes, Sir!

Dit is een mooi legergroen lakje die nieuw is in de collectie van Catrice. Misschien iets te donker voor de zomer, maar hij is absoluut een goede kleur voor de herfst! Het is een creamy lakje zonder glittertjes, en voor mij een mooie aanwinst in mijn collectie! Hij lakt wel vervelend, maar dit heb ik graag over voor de kleur!

Just Married

Dit kleurtje zit al langer in de collectie van Catrice maar is onlangs vernieuwd. De kleur is nu iets anders dan dat hij hiervoor was. Het is een lichtroze kleur met kleine glittertjes erin. Deze kleur valt niet extreem op en kun je dus ook makkelijk naar je werk dragen. Ik vind dit lakje bijzonder vervelend lakken, en heb erg moeite om dit zonder strepen te doen. Dit lakje belandt helaas denk ik toch achterin mn stash.

Purpelized

Een van de nieuwe kleurtjes van Catrice waar ik echt heel erg benieuwd naar was, was Purpelized. And OMG!!! Dit is een prachtig donkerpaars lakje met allemaal glittertjes erin! Misschien iets te donker voor de zomer, maar voor mij een van de komende favorieten in de winter gok ik! Het lakje is een beetje stroperig, maar lakt absoluut niet vervelend. Verwacht hier snel een NOTD van!!

Cotton Candy at Eiffel Tower

Catrice heeft sinds kort ook een Ultimate Nudes collectie. Hierin zitten allemaal mooie nude nagellakjes. Ik heb alleen deze kunnen vinden (de rest was al uitverkocht), en ik besloot maar eens te kijken of ik van dit soort nagellakjes houd. Het lakje lakt zoals we gewend zijn van Catrice erg fijn, maar dekt echt niet goed bij mij. Ook ben ik er achter dat ik niet zo heel erg van deze nudekleurtjes houd, maar ik ben van plan om nog een keer een ander kleurtje te halen zodat ik echt een mening kan geven.

Absolutely Chinchilly!

Een mooi taupe-kleurtje die nieuw is in de collectie van Catrice. Deze kleur is weer heel anders dan de andere bruinige kleuren in de collectie en daarom ook echt een aanwinst voor mij. Ik vind het kleurtje heel draagbaar in de zomer en ben er nu ook al fan van!


Er zitten zeker mooie lakjes tussen, ik ben zelf alleen wat minder fan van de wat lichtere kleurtjes. Wat vinden jullie? Welke hebben jullie al of willen jullie nog gaan aanschaffen?


Laat het me weten hieronder bij de comments!

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)