donderdag 9 juni 2011

O.P.I. Shatter

Ik ben lang op zoek geweest naar crackling nagellak. Deze is zo in de mode geraakt, dat hij iedere keer uitverkocht was. Ik heb alle (wat goedkopere) merken opgezocht, en telkens stond ik voor een leeg vak in de winkel. Toen begon ik al een beetje met twijfelen of ik niet gewoon een duurder (niet uitverkocht) merk moest pakken. 

Toen ik later de swatches van de O.P.I. Shatter nagellak zag was ik eigenlijk al een beetje om. Deze leek op foto’s in ieder geval een veel mooier shatter-effect te geven dan de wat goedkopere merken. Ik besloot dus om een keer voor de duurdere te gaan. Feit blijft namelijk dat de duurdere nagellakken vaak kwalitatief wat beter zijn, iets wat me normaal echt niks uitmaakt omdat ik toch iedere 2 dagen nieuwe nagellak opdoe. O.P.I. verkopen ze onder andere bij de Sephora, een flesje kost daar 13,95 (waar je standaard wat korting op krijgt).Een flesje bevat 15 ml nagellak, even ter vergelijking, in een flesje Catrice zit ongeveer 11 ml.



Je gebruikt deze nagellak over een basislaag heen, deze basislaag kan van ieder merk zijn. Belangrijk is wel dat je van deze basislaag 2 lagen aanbrengt, en deze volledig op laat drogen. De Shatternagellak trekt namelijk samen, en is je nagellak nog niet goed droog, dan trekt hij deze helemaal mee. Ook doet de Shatternagelak het niet op je ‘schone’ nagel, dan wordt het een matte zwarte nagellak.

Je kunt iedere kleur van ieder merk gebruiken, ieder kleurtje geeft ook weer een ander effect.

Ik heb een NOTD gemaakt die je hier kunt vinden.


Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)