zaterdag 4 juni 2011

The Three Budgetiers van Mei

De thee budgetiers van afgelopen maand bestaan uit 3 producten die totaal verschillend zijn. Deze producten zijn allemaal voor een zacht prijsje in de winkels te vinden, en bevallen heel goed in het gebruik ervan.




Op 3 staat voor mij mijn vaselineblikje met spf. Je lichaam beschermen tegen de zon is een must, en je gezicht insmeren helemaal. Maar veel mensen vergeten dat hun lippen bescherming nodig hebben, of doen dit niet omdat de meeste lipbalsems met spf zo’n wittig laagje achterlaten. Dit blikje vaseline heeft dat niet!! Geen witte waas over je lippen, maar gewoon zoals je van vaseline gewend bent, een doorzichtig glansje! Superproduct!



Op 2 staat het Freeman gezichtsmaker (Chocolade&Aardbei). Zoals ik eerder zei ij mijn review, wordt mijn huid er echt heel erg zacht en glad van. Superspul en ik kan er ook  niet veel meer over zeggen. Wil je de review lezen? Klik dan hier.



Op 1 staat het Moonlight Shimmer oogpaletje (klik hier voor de review). Met dit weer heb ik vaak geen zin in een hele ooglook, en vind ik het leuk om met een fel kleurtje een lijntje boven mn oog te tekenen. Ik gebruik dan de eyelinerbrush van Catrice (review komt deze week). Ik maak deze nat en breng de kleur aan op het kwastje en trek zo een lijntje boven mijn oog. Even afmaken met mascara en klaar is kees.

Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)