dinsdag 9 augustus 2011

Review: Hema - Jip en Janneke oogschaduw


Heel vaak loop ik langs het Hema-schap om te kijken of ik nog leuke dingetjes zie. Toen een hele tijd geleden de Jip en Janneke lijn uitkwam was ik eigenlijk ook op slag verliefd, maar op de een of andere manier heb ik nooit wat van deze lijn aangeschaft. Tot ik een tijdje terug weer eens in de Hema ging kijken (en deze handcrème meenam) en zag dat er wat oogschaduw in de aanbiedingbak lagen. Ik besloot er toch maar 2 mee te nemen, want de verpakking vind ik echt zo ongelooflijk schattig!!

Ik heb de kleuren 01. black en 03. pink meegenomen. Op de doosjes staat Takkie, het hondje van Jip en Janneke. In de oogschaduw zitten minuscule glittertjes verwerkt. Kijk mee naar de foto's.



Ik ben echt superverliefd op deze prachtige doosjes, en de kleurtjes vallen me zeker ook niet tegen. Hieronder vind je de swatches op mijn arm.



De oogschaduw van de Jip en Janneke collectie verdwijnt, en is dus met korting te krijgen. Ik heb 2 euro per oogschaduw betaalt, wat dus lekker budgetproof is!

Weekdeals (728x90)