dinsdag 9 augustus 2011

Review: Essence - Nail Art express dry drops

Je nagels lakken is een klusje waar je soms echt eindeloos geduld voor moet hebben. Als het droog is moet je nog eens wachten tot het goed uitgehard is, en dat kan best een probleem zijn als je een laag of 3 er op hebt zitten. Er zijn al langer speciale druppels en sneldrogende topcoats te krijgen, maar er is ook een budgetversie. Deze Express dry drops kosten maar 1,99 euro, en zijn bij de Kruidvat met de grotere Essence-schappen te krijgen.


Wat is het?
Een flesje met een doorzichtige vloeistof. De dop is een druppel-pipetje. Volgens het etiketje droogt het je nagellak binnen 60 seconden.



Hoe gebruik ik het?
Ik lak mijn nagels op de normale manier, en laat de laagjes tussendoor goed drogen. Bij de laatste laag kleur, en de topcoat wacht ik 60 seconden en druppel dan op iedere nagel 1 of 2 druppels.

Het effect?
Mijn nagels drogen zeker een stuk sneller, maar ze redden de 60 seconden niet. Om heel eerlijk te zijn had ik dat ook niet verwacht. Dit wil zeker niet zeggen dat het helemaal niet werkt, want mijn nagels zijn wel binnen 10 minuten helemaal droog en uitgehard. Dat betekent voor mij dus dat ik nooit meer wakker wordt met lakens in mijn nagels!

Zou ik dit product nog een keer kopen?
.Ja! Zeker weten! Ook al droogt dit mijn nagellak niet in de beloofde 60 seconden, ik ben zeer tevreden met de 10 minuten. Het scheelt mij enorm veel tijd

Product: 9/10
Budgetvriendelijk?: 9/10
Gebruik: 9/10
Verpakking: 8/10
Eindoordeel:  9-



Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)