maandag 3 september 2012

Online beautyproducten kopen bij Bol.com

We kennen Bol.com allemaal als een online boekenwinkel waar steeds meer te krijgen is. Ik bestel er naast boeken ook regelmatig cd's en dvd's en ik ken mensen die er ook electronica hebben besteld. Nu was ik van de week aan het zoeken op Bol.com en viel mij iets op..





Er zijn  nieuwe categorieën toegevoegd aan het Bol assortiment... namelijk beautyproducten!



Het assortiment is echt al heel groot, wat ik niet had verwacht. Je kunt er producten vinden van bijvoorbeeld Essie, Herôme, Trind, Sally Hansen, Maybelline, Max Factor, Rimmel en Miss Sporty. Ook voor gezichts-, lichaams- en haar-verzorging zijn er al een heleboel producten te vinden, van merken als L'Oréal, Olaz, Nivea, Dove, Dr. van der Hoog, John Frieda, Guhl en ga zo maar door. Je kunt eigenlijk alles vanuit je luie stoel bestellen en hoeft zo de deur niet meer uit (handig in de winter!).

Beautyartikelen koop ik eigenlijk nooit via internet, gewoon omdat ik prima toekom met de spulletjes die onder andere in de Kruidvat te vinden zijn. Ik vind het heerlijk om naar de winkel te gaan, daar van alles te kunnen vastpakken om uiteindelijk te besluiten welke spullen ik ga kopen en welke niet. Ook ben ik gek op koopjes en houd ik er van om producten zo budget mogelijk aan te schaffen (de naam van mijn blog geeft dat al wel weg). Ook hiervoor kom ik bij Bol.com aan mijn trekken, want ik zag al gelijk een aantal leuke aanbiedingen. Ik heb ze hieronder voor jullie op een rij gezet. Als je ‘s avonds voor 22.30 besteld heb je je bestelling de volgende dag al in huis. Verzenden kost €1,95, maar is vanaf €20,00 gratis.










Stiekem hoop ik dat er nog veel meer merken toegevoegd zullen worden aan het assortiment, en ik hoop dan  vooral op producten die wat minder goed te krijgen zijn in Nederland (denk aan Kiko, P2, Manhattan en Clean & Clear).

Een goede zet van Bol.com en ik ga zeker ook wat bestellen! Jullie?





Geen opmerkingen:

Weekdeals (728x90)